تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 | زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰


   


زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰  ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰, ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 , مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی - تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی - تاریخ شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی - ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی - خرید کارت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی - ثبتنام علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰ همواره سوال برانگیز بوده ، ما در این مقاله میخواهیم درباره ثبت نام علمی کاربردی توضیح دهیم. زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای همگان اهمیت دارد زیرا در بازه کوتاهی انجام میشود و داوطلبان در صورت عدم اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی میتوانند فرصت ثبت نام را از دست بدهند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه هایی میباشد که وابسته به فناوری تحقیقات و وزارت علوم میباشد که در راستای تحقق بخشیدن به هدف ارتقا سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و بالا بردن مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مرکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی میباشند ، به برگزاری دوره های علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی مینمایند.. همانگونه که در مقاله راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گفته شد. / مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی



ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


در صورتی که نتوانستید ثبت نام بدون آزمون علمی کاربرد انجام دهید میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید


 ثبت نام علمی کاربردی uast

اگر شما هم به دنبال ثبت نام علمی کاربردی هستید ادامه این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. ما در این مقاله در این رابطه شما را راهنمایی کرده ایم


جهت مشاوره تلفنی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

تماس از تلفن ثابت بدون کد       9099071613 

 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )



ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

 هرساله دانشگاه علمی کاربردی در راستای پذیرش دانشجو دو بار در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر و بهمن ماه به روش بدون کنکور اقدام مینماید.

در سالهای پیشین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام میپذیرد.اما در نظر داشته باشید که دانشگاه علمی کاربردی سابقه ثبت نام حضوری را هم داشته است.در این مقاله تصمیم بر آن داریم تا توضیحاتی در رابطه با نحوه ، ثبت نام علمی کاربردی برای شما مخاطب عزیز ارائه نماییم.

 


 تقاضانامه تكميل ظرفيت بدون آزمون مقطع كارشناسي علمي كاربردي 

دریافت فایل جداول رشته محل ها  و جداول مورد نياز براي تكميل تقاضانامه  تمديد پذيرش دوره كارشناسي علمي كاربردي 


دریافت فایل تقاضانامه تكميل ظرفيت بدون آزمون مقطع كارداني علمي كاربردي 

دریافت فایل  جداول رشته محل ها و جداول مورد نياز براي تكميل تقاضانامه تمديد پذيرش كارداني علمي كاربردي 


                                       

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰


این دانشگاه در چهار گروه صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی در بیش از ۵۰۰ مرکز آموزشی در سراسر کشور برای مهر و بهمن ماه ۱۴۰۰پذیرش دانشجو خواهد داشت.

 ثبت نام هر دوره یکماه قبل از شروع دوره آغاز میشود. 

ضمناً آن دسته از متقاضيانی كه قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و يا ويرايش كدرشته‌هاي انتخابي خود اقدام نمايند.

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ ورودی مهر در مرداد ماه میباشد. جهت اطلاع به موقع از تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی عضو کانال تلگرام علمی کاربردی یا اینستاگرام صدای مشاور شوید

     



همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم زمان ثبت نام علمی کاربردی برای دو ورودی مهر و بهمن انجام میشود که به طور معمول زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه در پایان مرداد یا اوایل شهریور ماه و برای ورودی بهمن ماه در اوایل دی انجام خواهد پذیرفت.


توجه داشته باشید که ثبت نام علمی کاربردی به صورت اینترنتی بوده و میبایست فرم ثبت نام را درر سایت تکمیل کرده و انتخاب های خود را مشخص نمایید.منظور از انتخاب ، رشته و دانشگاه های مورد نظر شما میباشد که تعداد این انتخاب ها برای داوطلبین ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 30 تا و برای داوطلبین ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 20 تا میباشد


با عضویت در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور قادر خواهید بود از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاع یابید. توجه داشته باشید در تکمیل فرم ثبت نام با اصطلاحاتی از قبیل سهمیه بومی ، داوطلب آزاد و داوطلب شاغلین ، رزمندگان و ایثارگران مواجه خواهید شد که میبایست نوع سهمیه خود را در تقاضانامه ثبت نام خود مشخص نمایید که به تفضیل درر  زیر به آن اشاره خواهیم کرد.

داوطلب بومی : به شخصی اطلاق میشود که در استان مورد نظر مرکز آموزشی برگزار کننده رشته تحصیلی ساکن باشد. داوطلب بومی پس از قبولی میبایست تمامی مدارک لازم در راستای تایید   محل سکونت را ارائه نماید.

داوطلب آزاد : به شخصی اطلاق میگردد که در زمان ثبت نام علمی کاربردی به کاری اشتغال نداشته باشد و یا در شغلی به غیر از رشته تحصیلی انتخابی مشغول به کار بوده و یا شغل وی با مندرجات جدول مطابقت نداشته باشد.

داوطلب شاغل : به شخصی اطلاق میشود که در رشته انتخابی مورد نظر اشتغال به کار داشته و دارای تجربه و سابقه کار مرتبط باشد. حداقل میزان سابقه کار مرتبط برای متقاضیان سهمیه مشاغل مراکز آموزشی یکسال میباشد. داوطلب شاغل فقط مجاز به انتخاب رشته های مرتبط با زمینه شغلی از گروه آموزشی مربوط به خود میباشند. بنابر این واضح است که داوطلبینی که مشغول به کار بوده اما شرایط آنها با تعاریف گفته شده تطابق نداشته باشد، قادر نخواهند بود از سهمیه مراکز آموزشی مورد نظر استفاده نمایند.

در صورت ایجاد هرگونه ابهاماتی در تعاریف بالا در ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی انجام عملیات ثبت نام شما، مشاوران تحصیلی مرکز صدای مشاور هم از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی و هم مشاوره حضوری به صورت کامل انجام مینمایند.



زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی 

شرایط ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰ در مقطع کاردانی  به شرح ذیل می باشد :

1) داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (کار دانش،نظری،فنی حرفه ای) و یا دیپلم نظام قدیم  آموزش متوسطه ( چهارساله یا شش ساله نظری و فنی حرفه ای)

2) برخورداری از قدرت جسمی لازم متناسب با رشته های انتخابی

3)داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هریک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی

4) داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان ذکر شده 

توجه داشته باشید که داوطلب در زمان ثبت نام میبایست گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه یا گواهینامه معتبر دیپلم خود را به مرکز آموزشی زیربط ارائه نماید، در غیر این صورت قبولی وی کان لم یکن تلقی خواهد گردید.


شرایط ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 

1) داشتن مدرک کاردانی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، ورزارت بهداشت و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا داشتن کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی حرفه ای وزارت آموزش و پرورش
2) داوطلبین سهمیه آزاد قادر خواهند بود بر حسب ضوابط بدون در نظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی خود و بر مبنای علاقه مندی به هریک از رشته های تحصیلی در این پذیرش ،ثبت نام  و انتخاب رشته مینماید.
3)دانشجویان مقطع کاردانی در صورت پذیرفته شدن در مهلت ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۰، دانش آموخته شده باشند و مدارک دانش آموختگی خود را به مرکز آموزش مربوط ارائه نمایند.
4) داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان ذکر شده
 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400

یکی از دلایل اینکه دانشگاه علمی کاربردی اصولا میان متقاضیان پر طرفدار میباشد ، این موضوع است که تنوع رشته های تحصیلی بسیار بالایی در هر دو مقطع کاردانی  و کارشناسی میباشد.نکته دیگری که در ثبت نام علمی کاربردی حائز اهمیت میباشد این است که برای تمامی داوطلبان با هر مدرک و هر رشته ای امکان انتخاب در رشته های دیگر خواهد بود.

توجه داشته باشید که آن دسته از داوطلبینی که بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرک کاردانی خود ثبت نام مینمایند ، میبایست تمام دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سر فصل برنامه مصوب بگذرانند. لیست رشته های علمی کاربردی ۱۴۰۰ روی سایت قرار نگرفته است.

به محض دریافت لیست رشته ها در همین مقاله قرار میدهیم. فقط این نکته را بدانید که افرادی که میخواهند در ورودی بهمن ثبت نام کنند لیست رشته کمتری در اختیارشان قرار میگیرد و بهتر است بگوییم ورود مهر تکمیل ظرفیت است.

دانشگاه علمی کاربردی هرساله در رشته های تجهیزات اتاق عمل ، تجهیزات پزشکی ، کنترل و کیفیت دارو و یکسری رشته ها در این زمینه اقدام به پذیرش دانشجو میکند.

امکان پذیرش داوطلبان در دانشگاه های علمی کاربردی به صورت بدون کنکور در رشته های مرتبط با پزشکی و پیرا پزشکی از جمله : تجهیزات فنی اتاق عمل – تجهیزات فنی آزمایشگاه -تشخیص پزشکی – تجهیزات آزمایشگاه پزشکی – تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون وجود خواهد داشت.که شما داوطلبان می بایست با مدرک دیپلم برای تحصیل در مقطع کاردانی اقدام نمایید و سپس برای مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام به ثبت نام کنید.



 جهت دانلود لیست رشته های كارداني فنی و كاردانی حرفهای نظام آموزش مهارتی مهر  کلیک کنید

 جهت دانلود لیست رشته های فناوری و دوره كارشناسی حرفه ای (ناپیوسته)  نظام آموزش مهارتی مهر کلیک کنید


مدارک ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

مقطع کاردانی

اصل مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش

کارت ملی و اصل شناسنامه (اصلی)

6 قطعه عکس تمام رخ 4×3

کارت پایان خدمت یا معافیت

اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضای بالاترین مقام مسئول

کپی صفحه اول دفترچه بیمه

آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌ شدگان شاغل)

فرم تاییدیه معدل برای فارغ‌التحصیلانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آن ها صادر نشده است.

مقطع کارشناسی ناپیوسته

مدرک کاردانی (اصل یا گواهی موقت )

کارت ملی و اصل شناسنامه (اصلی)

6 قطعه عکس تمام رخ 4×3

کارت پایان خدمت یا معافیت

اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضای بالاترین مقام مسئول

کپی صفحه اول دفترچه بیمه

آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

فرم تاییدیه معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آن ها صادر نشده است.


مشاوره انتخاب بهترین  رشته با بالاترین احتمال قبولی در دانشگاه علمی کاربردی با توجه به معدل و رشته شما

آیا می دانید به راحتی میتوان در دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد قبول شد ؟؟؟ فقط اگر بدانیم:

معدل مورد نیاز قبولی در هر رشته چند است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی؟

ظرفیت رشته ها در دانشگاه های مختلف چقدر است؟

متقاضی رشته ها در واحد های مختلف به چه میزان است؟

کدام واحد دانشگاهی بالاترین واحد قبولی را دارد؟

زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰  ؟؟

مشاوران سامانه صدای مشاور تحصیلی به راحتی این اطلاعات را فقط با یک تماس در اختیار شما قرار می دهند.

تلفن تماس با مشاوران ثبت نام علمی کاربردی 9099071613 تماس از تلفن ثابت سراسر کشور




جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 1 و 5
 
   

سوالات کاربران
ممنون از اطلاعات خوبتون برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98

من کاردانی علمی کاربردی طراحی لباس دارم . کارشناسی علمی کاربردی هر رشته ای بخوام میتونم بخونم؟؟
سلام. بله

من کاردانی علمی کاربردی طراحی لباس دارم . کارشناسی علمی کاربردی هر رشته ای بخوام میتونم بخونم؟؟
بله کارشناسی هر رشته ای میتوانید ادامه تحصیل دهید.

ممنون از اطلاعات خوبتون برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98
موفق باشید

من بخوام شما ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاردانی برام انجام میدین؟
بله. تماس بگیرید مشاورین ثبت نام میکنند براتون

سلام پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شروع شده ؟
سلام برخی دانشگاه ها بله

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همون سنجشه؟
سلام بله همون سایت سازمان سنحش

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 - 99 از 27 مرداد شروع میشه . چرا شروع نشد؟
احتمالا تا اخر شب شروع بشه

سلام من تصمیم دارم در دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی گریم شرکت کنم من قبلا یه لیسانس از دانشگاه دولتی دریافت کردم میخواستم ببینم من میتونم بدون گرفتن مدرک کاردانی کارشناسی گریم شرکت کنم؟
سلام شما برای شرکت در مقطع کارشناسی علمی کاربردی حتما باید کاردانی داشته باشید. در غیر این صورت باید کاردانی شرکت کنید

معدل لازم برای رشته مربی پیش دبستانی در مقطع کاردانی چقد میتونه باشه؟
معدل ها بسته به شرکت کننده ها داره. هرکس معدل بالاتری داشته باشه شانس قبولی بیشتری دارد

printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه