تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

نام دروس و ضرايب کارشناسي ارشد مهندسي عمران (سراسري)


تاریخ :    ۱۳۹۵/۱/۲۵     بازدید :    ۲۳۸۳

نام دروس و ضرايب کارشناسي ارشد مهندسي عمران (سراسري)

---------------------------------------------

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

 مشاوره دهنده تخصصی کاردانی - کارشناسی - کارشناسی ارشد

برای تماس با مشاورین ما تنها از تلفن ثابت، بدون گرفتن کد و با شماره 9099071613   تماس حاصل فرمایید. 

تماس از ساعت 8  صبح تا  12  شب  

حتي ايام تعطيل

...............................................................

 نام دروس و ضرايب کارشناسي ارشد مهندسي عمران (سراسري)

دروس کارشناسي ارشد رشته مهندسي عمران

دروس اين رشته در آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه سراسري دستخوش تغييراتي از سال 1383 شد و دروس پي‌سازي، هيدروليک، طراحي سازه‌هاي فولادي و بتني، راه‌سازي و روسازي از دروس امتحاني داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد اين رشته حذف شد، ولي ظاهراً مسئولين امر پشيمان شده!؟ و مجدداً از آزمون بهمن 1388 اين دروس را جزء مواد امتحاني آزمون كارشناسي ارشد رشته مهندسي عمران قرار دادند. ضريب تمام دروس براي رشته مهندسي عمران در تمامي گرايش‌ها (1) مي‌باشد.

«زبان عمومي و تخصصي »

تعداد سئوالات اين درس در آزمون 30 سئوال مي‌باشد. همان‌طور كه از نام درس پيداست، تعدادي از سئوالات اين درس زبان عمومي و تعدادي از آن‌ها نيز مربوط به اصطلاحات و متون تخصصي مهندسي عمران مي‌باشد. بدون ترديد اگر دانشجويان در درس زبان حداقل‌هايي را داشته باشند مطالعه و سرمايه‌گذاري در اين درس مي‌تواند منطقي باشد. معمولاً منبع درس زبان تخصصي در اكثر رشته‌ها در دانشگاه‌هاي مختلف فرق مي‌كند و اساتيد اين درس به صورت سليقه‌اي منابع و يا جزوات مورد نظر خود را به دانشجويان معرفي مي‌كنند. البته كتاب‌هاي راهنماي زبان تخصصي رشته مهندسي عمران و 504 لغت براي تقويت اين درس مي‌تواند جزء گزينه‌هاي پيشنهادي باشد. خواندن كتاب‌هاي زبان عمومي و همچنين زبان تخصصي موسسه مدرسان شريف براي رسيدن به تسلط در اين درس كفايت مي‌كند. در كتاب زبان عمومي مطالب گرامري و يك سري لغات و اصطلاحات عمومي و همچنين تست‌هاي عمومي رشته‌هاي مختلف گنجانده شده و داوطلبان حتي در صورت فراموشي درس زبان مي‌توانند با استفاده از اين كتاب خود را به سطح مطلوبي برسانند. در كتاب زبان تخصصي موسسه مدرسان شريف علاوه بر بررسي و ارايه پاسخ تشريحي و ترجمه تست‌هاي كنكورهاي كارشناسي ارشد سال‌هاي قبل (از سال 92 ـ 75) لغات، اصطلاحات و متون رايج در رشته مهندسي عمران به همراه ترجمه آن‌ها گنجانده شده و ضمن آموزش و ترجمه متون مختلف، تست‌هاي چهارگزينه‌اي تأليفي براي آشنايي هرچه بيشتر داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد با سئوالات درس زبان تخصصي اين رشته آورده شده است.

« رياضيات »

تعداد سئوالات اين درس در آزمون كارشناسي ارشد مهندسي عمران 15 سئوال مي‌باشد كه خود اين درس به سه درس رياضيات عمومي 1، رياضيات عمومي 2 و معادلات ديفرانسيل تفكيك مي‌شود. در چند سال اخير، معمولاً 5 يا 6 سئوال از درس رياضي عمومي 1، 4 يا 5 سئوال از درس رياضيات عمومي 2 و 5 سئوال از درس معادلات ديفرانسيل مطرح شده است و به نظر نمي‌رسد اين روند در سال‌هاي آينده تغيير زيادي داشته باشد. كتاب‌هاي توماس، آدامز، ليت هولد، مارون، دميدوويچ از منابع مهم دروس رياضي عمومي 1و2 و كتاب‌هاي سيمونز و بويس از منابع مهم درس معادلات ديفرانسيل هستند. هرچند در اكثر دانشگاه‌ها خيلي از اساتيد كتاب‌هاي تأليفي خود را نيز به عنوان منبع معرفي مي‌كنند.

كتاب‌هاي رياضي عمومي 1، رياضي عمومي 2 و معادلات ديفرانسيل موسسه مدرسان شريف كه فرمت نگارش آن‌ها تقريباً نزديك به هم مي‌باشد از بهترين منابع اين سه درس در سراسر كشور شناخته شده است و بدون ترديد اگر دانشجويي اين كتاب‌ها را مطالعه كند، ديگر نيازي نيست حتي به مرجع ديگري جهت تمرين بيشتر مراجعه كند. آموزش تمام مطالب درسي با متني ساده و روان، گنجاندن مثال‌ها و تست‌هاي چهارگزينه‌اي فراوان با پاسخ‌هاي تشريحي در ضمن آموزش درس، طبقه‌بندي مطالب و آوردن تمامي تست‌هاي كنكورهاي كارشناسي ارشد 10 سال اخير اكثر رشته‌هاي فني و مهندسي و گروه علوم پايه به صورت طبقه‌بندي شده در پايان هر فصل با پاسخ‌هاي كاملاً تشريحي، قرار دادن تست‌هاي تكميلي با پاسخ كليدي براي داوطلبان آزمون جهت تمرين بيشتر، حل كامل سئوالات آزمون سراسري 1392 (بهمن 91)، ارايه آزمون‌هاي خودسنجي در پايان كتاب در سه سطح A و B و C براي آمادگي در هفته‌هاي آخر نزديك آزمون، ارايه روش‌هاي تستي براي حل تست‌ها و ... از جمله مشخصات اين كتاب‌ها مي‌باشد.

كتاب رياضي عمومي 1 شامل 2610 پرسش چهارگزينه‌اي شامل 1900 مسئله حل شده و 710 مسئله با پاسخ كليدي مي‌باشد.

كتاب رياضي عمومي 2 شامل 1550 پرسش چهارگزينه‌اي شامل 1200 مسئله حل شده و 350 مسئله با پاسخ كليدي مي‌باشد.

كتاب معادلات ديفرانسيل شامل 640 پرسش چهارگزينه‌اي شامل 510 سؤال با پاسخ تشريحي و 130 سؤال با پاسخ كليدي مي‌باشد.

مطالعه اين كتاب‌ها به عنوان كتاب‌هايي كامل و جامع و خلاصه كه مورد تاييد اكثر اساتيد دانشگاه‌هاي كشور مي‌باشد، اكيداً توصيه مي‌شود. كسب درصد بالا با مطالعه اين كتاب‌ها با توجه به اظهار قبولي‌هاي سال‌هاي گذشته به راحتي ممكن است.

مکانيک جامدات (مقاومت مصالح 1، تحليل سازه ها 1)

« مقاومت مصالح 1 »

اين درس از دروسي است كه به طور ثابت در تمامي سئوالات كنكورهاي 20 سال اخير جزء مواد امتحاني در نظر گرفته شده است. تعداد سئوالات آن در آزمون 10 تست مي‌باشد. مطالب اين درس در مورد تنش، كرنش، بارگذاري، پيچش، خمش، برش، خيزتيرها، روش‌هاي انرژي و ستون‌ها مي‌باشد. بدون فراگيري اين درس فهم درس تحليل‌سازه‌ها و يا در بعضي مباحث طراحي سازه‌هاي فولادي و بتني با مشكلات زيادي همراه خواهد بود. تسلط كامل به مفاهيم و روابط برداري، آشنايي نسبي با دروس رياضي عمومي، استاتيك و معادلات ديفرانسيل براي ورود به مطالعه اين درس كاملاً ضروري مي‌باشد. منابع مهم اين درس در دانشگاه‌هاي معتبر كتاب‌هاي بيرجانسون، ايگور يوپوف (ترجمه شاپور طاحوني) و كتاب مقاومت مصالح دكتر حجت‌ا... عادلي مي‌باشند.

موسسه مدرسان شريف كتاب مقاومت مصالح به قلم دكتر مجتبي كبيريان را به بازار عرضه كرده است و در ويرايش جديد آن تغييراتي متناسب با سئوالات اخير نيز لحاظ شده است. قرار دادن 1500 تست، شامل 1420 سئوال با پاسخ تشريحي و 80 تست با پاسخ كليدي در اين كتاب از نكات قابل توجه اين كتاب مي‌باشد. تمامي سئوالات آزمون‌هاي كارشناسي ارشد رشته‌ي مهندسي عمران دانشگاه‌هاي سراسري و آزاد از سال 1374 تاكنون با پاسخ تشريحي، حل سئوالات آزمون‌هاي 10 سال اخير مقاومت مصالح رشته‌هاي ديگر مانند مكانيك، هوا و فضا، كشاورزي و معدن (كه بعضاً ديده شده سئوالي عيناً از سئوالات سال‌هاي قبل اين رشته‌ها در آزمون رشته مهندسي عمران طرح شده است) از ديگر مزاياي اين كتاب بسيار خوب مي‌باشد. حل آخرين سئوالات آزمون سراسري 1392 در پايان اين كتاب به عنوان امتيازي ديگر براي اين اثر محسوب مي‌شود و به جرات مي‌توان گفت در صورت اختصاص دادن وقت كافي براي مطالعه اين كتاب دانشجويان بتوانند به درصدهاي خوبي براي قبولي در اين درس برسند.

« تحليل سازه‌ها 1»

تعداد سئوالات اين درس در آزمون مهندسي عمران 10 سئوال مي‌باشد. تسلط بر مباحث استاتيك و تا حدودي مقاومت مصالح به نوعي پيش نياز يادگيري اين درس مي‌باشد. اكثر تست‌هاي اين درس از نوع محاسباتي هستند. از منابع مهم اين درس در دانشگاه‌هاي مختلف كتاب تحليل سازه‌ها دكتر حجت‌ ا... عادلي، اعمال اتصالات قيچي در تحليل ماتريسي سازه‌ها دكتر واهاك سيمونيان و تحليل سازه‌ها تأليف شاپور طاحوني مي‌باشند. تقريباً تمامي اين منابع به لحاظ كمي تعداد مسائل حل شده دچار مشكل هستند و با توجه به اينكه رسيدن به تسلط در حل مسئله، از اركان ضروري موفقيت در اين درس مي‌باشد، لذا موسسه مدرسان شريف به كوشش مهندس حامد رحماني با بهره‌گيري از تجربيات ايشان از تدريس اين درس اقدام به جمع‌آوري و چاپ كتاب تحليل سازه‌ها نموده است. اين كتاب ضمن اشاره به مطالب پيش نياز از استاتيك، آموزش تمام مطالب درسي به صورت گام به گام، حل مسئله در ضمن آموزش، بررسي تمام تست‌هاي كنكورهاي سراسري و آزاد از سال 1375 تا كنون به همراه ارايه پاسخ تشريحي براي آن‌ها، منبعي بسيار مناسب را براي اين منظور به داوطلبان عزيز ارايه كرده است. در اين كتاب حدود 870 پرسش چهار گزينه‌اي گنجانده شده كه به 735 مسئله به صورت صددرصد پاسخ تشريحي كامل داده شده و 135 سئوال آن داراي پاسخ كليدي است.

مکانيک خاک و پي سازي

« مکانيک خاک »

سوالات اين درس در آزمون سراسري همراه با درس پي سازي آورده مي شود و به طور ميانگين تعداد تست هاي اين درس حدودا 12 سوال مي باشد. تا قبل از اينكه درس پي‌سازي مجدداً به عنوان مواد آزموني كارشناسي ارشد در اين درس مطرح شود تعداد سئوالات اين درس 20 سئوال بود. سئوالات اين درس معمولاً در دو تيپ 1ـ مفهومي و حفظ كردني 2ـ محاسباتي، ارايه مي‌شود و تقريباً نسبت آن‌ها در آزمون مساوي است. منابع مهم اين درس كتاب اصول مهندسي مكانيك خاك تأليف براجا ام داس ترجمه اردشير اطيابي، مكانيك خاك تأليف دكتر كامبيز بهنيا، دكتر امير محمد طباطبايي و مكانيك خاك تأليف رضا ابن جلال مي‌باشند. موسسه مدرسان شريف در اين درس نيز كتاب مكانيك خاك را با تأليف مهندس مرتضي اره‌پناهي روانه بازار كرده و در مدت زماني اندك اين كتاب جاي خود را به عنوان كتابي خلاصه، مفيد و كاربردي براي آزمون‌هاي كارشناسي ارشد در بين مخاطبين باز كرده است. در اين كتاب علاوه بر بررسي و ارايه پاسخ‌هاي تشريحي تمامي تست‌هاي 15 سال اخير كنكورهاي سراسري و آزاد، مثال‌هاي متعدد تأليفي نيز از سوي مؤلف در كتاب گنجانده شده است كه روي هم رفته 650 تست در كتاب جهت آمادگي داوطلبان آورده شده است.

« پي‌سازي »

اين درس از جمله دروسي است كه از آزمون 1388 مجدداً به عنوان مواد آزمون كارشناسي ارشد براي دانشجويان رشته عمران در نظر گرفته شد. مطالب آن نزديك به درس مكانيك خاك مي‌باشد، حتي چند فصل آن را مي‌توان به نوعي مشترك با فصول درس مكانيك خاك دانست. از اين رو سئوالات آن نيز با اين درس به صورت مشترك مطرح مي‌شود. اگر بخواهيم تست‌هاي خاك و پي را از هم جدا كنيم شايد بتوانيم اينگونه بگوييم 8 تست از 20 سئوال خاك و پي به درس پي‌سازي اختصاص دارد. منابع معروف آن كتاب‌هاي مهندسي پي تأليف براجاام داس ترجمه شاپور طاحوني، مهندسي پي تأليف دكتر فاخر، مهندسي پي تأليف باولز مي‌باشد كه به عنوان كتاب‌هاي دانشگاهي قابل توجه هستند ولي براي آمادگي در آزمون كارشناسي ارشد خيلي جالب به نظر نمي‌رسند.

موسسه مدرسان شريف به عنوان موسسه‌اي پيشرو كتاب پي‌سازي را به تأليف دكتر عامل سخي به داوطلبان آزمون مهندسي عمران ارايه كرده است. در اين كتاب ضمن آموزش مطالب به زباني ساده و روان، سعي شده با حل مسئله به صورت تشريحي و تستي ضمن آموزش درس، دانشجو را به تسلط كامل در حل تست برساند. چون اين درس قبل از سال (1383) به عنوان مواد آزمون كارشناسي ارشد عمران مطرح بود، لذا تمامي تست‌هاي سال‌هاي 1372 الي 1382 با پاسخ تشريحي در كتاب گنجانده شده، طرح و تأليف تست‌هاي تكميلي با جواب آن‌ها جهت تمرين هرچه بيشتر داوطلبان و پاسخ تشريحي سئوالات آزمون سراسري سال 1388 و 1390 از ديگر مشخصات اين كتاب مي‌باشد.

مکانيک سيالات و هيدروليک

« مکانيک سيالات »

تعداد سئوالات اين درس در آزمون 12 سئوال مي‌باشد. البته تا قبل از آزمون سراسري 1389 كه درس هيدروليك جزء مواد امتحاني آزمون ارشد نبود، تعداد سئوالات آن 20 عددي بود. اين درس در بسياري از رشته‌ها از جمله مهندسي شيمي، مهندسي مكانيك، مهندسي معدن و ... جزء مواد امتحاني آزمون ارشد مي‌باشد. منابع مهم اين درس در دانشگاه‌هاي مختلف كتاب‌هاي ايروينگ اچ شيمز و استريتر، وايلي ترجمه مهندس عليرضا انتظاري، فرانك ام وايت ترجمه كريم موسوي نسب و مكانيك سيالات تأليف مجيد ملكي مي‌باشند كه هر كدام از آن‌ها در بخش‌هايي كامل و در برخي فصول داراي ضعف هستند. كتاب مكانيك سيالات موسسه مدرسان شريف به قلم تواناي آقاي دكتر عليرضا افتخاري نوشته شده است كه تجربه‌اي 40 ساله در زمينه تدريس، پژوهش و تأليف در اين درس را به عنوان عضو برجسته هيئت علمي دانشگاه تهران با خود يدك مي‌كشند. در اين كتاب با اشاره به مطالب مقدماتي و بنيادي اين درس سعي شده هر دانشجويي با هر سطح علمي به سطح مطلوب در اين درس برسد. اشاره به تعاريف و فرمول‌هاي مهم، حل 1130 تست در كتاب، بررسي و ارايه پاسخ تشريحي سئوالات مهندسي عمران و مكانيك و مهندسي شيمي از سال 1375 تا 1392 در كتاب از مواردي است كه اين كتاب را به عنوان يك كتاب منحصر به فرد در اين زمينه تبديل كرده است.

« هيدروليک »

تعداد سئوالات اين درس (كه از سال 1388 در آزمون رشته عمران گنجانده شده است) 8 سئوال مي‌باشد و مطالب آن مرتبط با درس مكانيك سيالات است و به همين دليل سئوالات آن با اين درس به صورت مشترك در آزمون داده مي‌شود. بيشتر تست‌هاي اين بخش بررسي حركت سيال در كانال‌ها مي‌باشد. از منابع مهم اين درس كتاب‌هاي هيدروليك كانال‌هاي باز تأليف سيد محمود حسيني و دكتر جليل ابريشمي مي‌باشد. با توجه به وجود منابع ناكافي و غيرتستي در اين درس، انتشارات مدرسان شريف با همكاري آقايان دكتر افتخاري و مهندس عباس منوچهري كتاب هيدروليك خود را به بازار عرضه كرده و همانند درس پي‌سازي در اين كتاب نيز تمامي سئوالات ساليان دور درس هيدروليك با پاسخ صد در صد تشريحي آورده شده است تا دانشجويان با نوع تست‌هاي اين درس آشنا شوند. علاوه بر موارد فوق، مطالب مورد نياز جهت آماده شدن براي تست‌زني در اين درس با نثري ساده و روان به كمك مثال‌هاي متعدد به دانشجويان آموزش داده شده است.

طراحي (سازه هاي فولادي (1 و 2)، سازه هاي بتني (1 و 2)، راهسازي و روسازي راه)

« سازه هاي فولادي (1 و 2)، سازه هاي بتني (1 و 2) »

از اين درس كه در واقع خود به دو درس فولاد و بتن تفكيك شده است و مطالب آن همان‌طور كه از نام آن پيداست به طراحي سازه‌هاي فلزي و سازه بتني مربوط است، معمولاً دو يا سه سئوال آن اطلاعات حفظي و مفهومي داوطلبان را مي‌سنجد. در حدود 5 يا 6 سئوال آن با نمايش شكل سازه‌هاي مختلف، پارامتر و يا پارامترهايي را سئوال مي‌كند (سئوالات محاسباتي) و در حدود 6 يا 9 سئوال آن مربوط به نمودارها، فرمول‌هاي استاندارد مطرح در طراحي سازه‌ها، نمايش سازه‌هاي مختلف و بررسي پارامترهاي مختلف آن‌ها (ضريب لوله، خط كمانش پيچشي، مقاومت سازه، نيرو، نقاط بحراني جوش، مشخصات بتن، ضريب انبساط حرارتي بتن و فولاد، نسبت آرماتورهاي متوازن و ...) مي‌پردازد. در مجموع سازه هاي فولادي، بتني و راه سازي و روسازي 30 سؤال را به خود اختصاص مي دهند.

منابع مهم اين درس در دانشگاه‌ها، كتاب طراحي سازه‌هاي فولادي تأليف شاپور طاحوني، طراحي سازه‌هاي فولادي تأليف دكتر ايراني، طراحي ساختمان‌هاي بتن مسلح تأليف شاپور طاحوني، سازه‌هاي بتني تأليف دكتر كي‌نيا، سازه‌هاي بتني تأليف دكتر مستوفي نژاد مي‌باشند. كه تمام آن‌ها به لحاظ حل مسائل متفاوت و تستي داراي ضعف مي‌باشند. براي اين منظور موسسه مدرسان شريف كتابي بسيار كامل و مفيد به بازار عرضه كرده است. در اين كتاب كه به اهتمام آقايان مهندس اره‌پناهي، مهندس افراسيابي، مهندس مرتضوي كه هر سه از مدرسين با تجربه دانشگاه، كلاس‌هاي كارشناسي ارشد و دوره‌هاي آمادگي نظام مهندسي هستند، آماده شده است. تمامي مطالب مفهومي، دياگرام‌ها، نمودارها، فرمول‌ها به همراه توضيحات فارسي آن‌ها به داوطلبان آموزش داده شده است. مثال‌هاي متعدد ضمن آموزش، بررسي تست‌هاي دوره‌هاي گذشته اين درس با ارايه پاسخ تشريحي آن‌ها، قرار دادن تست‌هاي تكميلي در پايان فصول كتاب، بررسي و پاسخ تشريحي سئوالات آزمون سراسري سال 1392 از مشخصات اين كتاب بسيار خوب مي‌باشد.

« راه‌سازي و روسازي راه »

شايد بتوان گفت مطالب درس راه‌سازي كمي مشكل‌تر از مطالب درس روسازي است به هر حال اين طور كه از طرح سئوالات آن در سال قبل پيداست طراحان درجه اهميت آن‌ها را يكي مي‌دانند. مطالب راهسازي بيشتر در رابطه با محاسبه و مقايسه طول قوس‌ها و هرآنچه در مورد قوس‌هاي افقي و قائم است، مي‌باشد و درس روسازي همان‌طور كه از نامش پيداست به مطالب روسازي راه مي‌پردازد، مطالبي نظير كرنش سطح جاده، ضخامت خاك و آسفالت جاده، بررسي نوع، جنس و ضرايب مهندسي خاك و آسفالت، درصد نوع و تركيبات قير مصرفي در جاده‌ها از جمله مطالب مربوط به روسازي مي‌باشد. منابع مهم اين درس كتاب‌هاي راه‌سازي تأليف منوچهر احتشامي، راه‌سازي تأليف دكتر اميرمحمد طباطبايي، راه‌سازي تأليف دكتر بهبهاني، روسازي تأليف دكتر بهبهاني و محمد طباطبائي مي‌باشند.

براي اين درس نيز موسسه مدرسان شريف كتابي مفيد و خلاصه براي داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد رشته مهندسي عمران به چاپ رسانده است كه همانند ديگر كتب اين مركز شامل خلاصه درس، تست‌هاي تأليفي با پاسخ تشريحي، سئوالات و پاسخ‌هاي تشريحي تست‌هاي كنكورهاي دوره‌هاي گذشته و تست‌هاي تكميلي با پاسخ كليدي مي‌باشد.

 

کلمات کلیدی : دروس ازمون زبان رشته تست کتاب منابع جزوه کنکور کنکور سراسری دروس کنکوری کارشناسی ارشد ارشد ارشد ازاد ارشد سراسری ارشد ازاد94 ارشد ازاد94 ارشد سراسری 94 ارشد سراسری94 منابع ارشد رشته های ارشد رشته های کارشناسی ارشد منابع ارشد ازاد منابع ارشد سراسری منابع ارشد مدیریت منابع ارشد روانشناسی منابع ارشد روانشناسی 94 ثبت نام ارشد ثبت نام ارشد ازاد ثبت نام ارشد سراسری تاریخ نحوه ثبت نام ارشد تاریخ نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد تاریخ زمان ثبت نام ارشد ازاد تاریخ زمان ارشد سراسری زمان نحوه ثبت نام ارشد ازاد زمان چگونگی ارشد ازاد تاریخ نحوه ثبت نام ارشد ازاد 94 تاریخ نحوه ثبت نام ارشد ازاد94 95 چگونگی ثبت نام ازمون ارشد 94 95 نحوه ثبت نام ارشد ازاد 94 95 ثبت نام ارشد سراسری تاریخ ثبت نام ارشد سراسری تاریخ زمان نحوه ثبت نام ارشد سراسری زمان چگونگی ثبت نام ارشد سراسری ارشد سراسری94 95 ارشد سراسری 94 95 برنامه ریزی ارشد برنامه ریزی ازمون ارشد برنامه ریزی ازمون ارشد ازاد برنامه ریزی ازمون ارشد سراسری چگونگی برنامه ریزی رتبه های برتر ارشد نحوه برنامه ریزی ارشد سراسری برنامه ریزی رتبه های برتر ارشد سراسری زمان ازمون ارشد تاریخ ازمون ارشد تاریخ ازمون ارشد سراسری زمان برگزاری ازمون ارشد ازاد تاریخ برگزاری ارشد سراسری زمان ازمون ارشد ازاد 94 95 نتایج ارشد ازاد نتایج ارشد سراسری تاریخ نتایج ارشد ازاد زمان نتایج ارشد سراسری تاریخ زمان اعلام نتایج ارشد ازاد تاریخ اعلام نتایج ارشد سراسری نتایج نهایی ارشد نتایج نهایی ارشد ازاد نتایج نهایی ارشد سراسری زمان نحوه اعلام نتایج ارشد ازاد زمان چگونگی نتایج نهایی ارشد ازاد زمان چگونگی اعلام نتایج نهایی ارشد سراسری 94 95 زمان نتایج نهایی ارشد سراسری 94 95 کارنامه ارشد ازاد کارنامه ارشد سراسری کارنامه ازمون ارشد ازاد کارنامه ازمون ارشد سراسری منابع ارشد 93 94 منابع ارشد مهندسی منابع ارشد پزشکی منابع ارشد علوم پایه منابع ارشد انسانی منابع ارشد هنر منابع ارشد ازاد94 95

سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 5 و 2
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه