تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

آزمون كنكور كارشناسي ارشد94-95 کنکور آزاد کارشناسی ارشد رشته حسابداری را چگونه بخوانیم ؟؟


تاریخ :    ۱۳۹۴/۸/۴     بازدید :    ۱۶۸۸

آزمون كنكور كارشناسي ارشد96-95  کنکور آزاد کارشناسی ارشد رشته حسابداری را چگونه بخوانیم ؟؟

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تخصصی کارشناسی ارشد کلیه رشته ها

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071613  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

آزمون كنكور كارشناسي ارشد96-95  کنکور آزاد کارشناسی ارشد رشته حسابداری را چگونه بخوانیم ؟؟ 

حسابداری در واقع زبان بیان وضعیت مالی شركت‌ها و موسسات می‌باشد. حسابدارییك سیستم است كه در آن اصول و استانداردهای گزارشگری مالی، طبقه‌بندی، ثبت و خلاصه كردن اطلاعات مربوط به دوره‌های گذشته و حال شركت‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای آینده شركت‌ها با فراهم كردن اطلاعات لازم، صورت می‌گیرد. حسابداری از جمله رشته‌های پر طرفدار در ایران است، زیرا هر واحد اقتصادی كوچك و بزرگ نیاز به یك یا چند حسابدار دارد.

یک حسابدار خوب باید به حوزه تهیه‌ی گزارش کارهای خود مسلط باشد. به همین دلیل باید به ادبیات فارسی و ریاضیات اشراف داشته باشد. چون سازمان ها مهمترین اطلاعات مالی و محرمانه خود را در اختیار حسابدار قرار می‌دهند به همین دلیل از جمله مشخصات ضروری یک حسابدار «رازدار بودن و سلامت اخلاقی» است،

نام دروس و ضرایب کارشناسی ارشد حسابداری و مدیریت مالی (ویژه دانشگاه آزاد )

       مجموعه حسابداری و مدیریت مالی در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 93 دارای گرایش های زیر است :

  1-حسابداری

 2-مدیریت مالی

3- حسابرسی

ردیف

نام درس

ضریب درس در کنکور

مدیریت  مالی

حسابداری

حسابرسی

1

زبان تخصصي انگلیسی

2

2

2

2

حسابداري مالي

1

3

2

3

حسابداري صنعتي

0

2

2

4

حسابرسي

0

2

3

5

رياضي و آمار

3

3

3

6

مديريت مالي

4

2

0

7

مديريت ريسك و سرمايه‌گذاري

3

0

0

8

اقتصاد خرد و كلان

2

0

0

تفاوت کنکور دانشگاه آزاد و سراسری کارشناسی ارشد در رشته حسابداری :

     در کنکور سراسری داوطلبان بعد از انتخاب رشته مورد نظر خود (حسابداری) با توجه به دروس و ضرایب اعلام شده توسط سازمان سنجش که در دفترچه شماره 1 اعلام می شوند در جلسه کنکور اقدام به پاسخ گویی سؤالات می کنند در رشته حسابداری چون فقط ضرایب و گرایش ها مشترک بین دو گرایش حسابداری و حسابرسی هست داوطلبان می توانند به همه سؤالات پاسخ دهند (در بسیاری از رشته هایی که دارای تعدد گرایش می باشند داوطلبان فقط باید به درس های مربوط به گرایش خود پاسخ دهند که طبق پاسخ گویی به درس هایی که در گرایش مورد نظر ضریب دارند تراز و رتبه مربوط به همان گرایش را کسب می کنند). بعد از برگزاری کنکور سراسری داوطلبان منتظر اعلام نتایج اولیه می شوند و بعد از مجاز شدن می تواند شهر و گرایش خود را انتخاب کنند و در جواب نهایی که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود قبول یا مردود می شوند. و در صورت مردودی می تواند در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری شرکت کنند.

در کنکور آزاد داوطلبان ابتدا دانشگاه و گرایش خود را انتخاب می کنند که در رشته حسابداری همان طور که در جدول بالا می بینید مجموعه حسابداری دارای 3 گرایش می باشد که داوطلبان در روز برگزاری آزمون دروس مربوط به گرایش انتخابی خود را پاسخ می دهند و در صورت پاسخ گویی به دروس غیر مرتبط با گرایش خود در آن گرایش هیچ تأثیری ندارد. بعد از برگزاری آزمون جواب نهایی از سازمان مرکزی اعلام می شود و داوطلبانی کسب امتیاز لازم کردند در دانشگاه مورد انتخاب خود قبول یا مردود می شوند و در صورت مردودی می تواند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنند.

کنکور میدان رقابت است ، زدن یک تست اشتباه یعنی جابه جا کردن فاصله رتبه ی شما با دیگران ...

در کنکور دانشگاه آزاد زبان عمومی وجود ندارد و فقط زبان تخصصی که ضریب 2 دارد مورد توجه قرار می گیرد . درمورد درس زبان باید گفت که این درس برای بسیاری از داوطلبان کارشناسی ارشد حسابداری درس لذت بخشی نیست و ترجیح می دهند که این درس را حذف کنند. اگر شما در درس ریاضی و آمار درصد قابل قبولی را می توانید کسب نمایید اقدام به حذف درس زبان نمایید و زمان آن را به درس ریاضی و آمار اختصاص دهید.

درس ریاضی و آمار از جمله درس هایی است که طیف وسیعی از دانشجویان داوطلب برای آزمون ارشد به آن توجه نمی کنند این درس ضریب 3 داشته و در مجموع 40 سوال دفترچه  را به خود اختصاص می دهد. 15 سؤال مربوط به آمار و 25 سؤال مربوط به ریاضی می باشد.اگر در درک ریاضی مشکل دارید می توانید بیشتر وقت خود را به آمار که نسبتاً ساده تر می باشد اختصاص دهید توصیه می شود تمام مطالب را به طور كامل بخوانید و طبيعتاً مباحث پر اهميت‌تر را با حل تست‌هاي بيشتر مرور كنید و از بررسي و حل تست‌هاي کنکور سال های گذشته غافل نشوید . درس ریاضی و آمار داراي محاسبات است و با تمرين و تکرار زیاد، می توانید طریقه سريع انجام دادن محاسبات را فراگيرید تا دچار اشتباه نشوید. با توجه به اينكه در درس آمار مي‌توان درصد قابل قبولي را با تمرین  بدست آورد، توصيه مي‌شود يك كتاب جامع كه شامل درس‌نامه، مثال و تست‌ می باشد، را حتماً مطالعه کنید .

حسابداری مالی از جمله درس های مهم در دوره کارشناسی و آزمون ورودی کارشناسی ارشد می باشد. این درس  ضریب 3 داشته و شامل 30سوال در آزمون سراسری و 20 سوال در آزمون دانشگاه آزاد است و ضریب بالای این درس در تعیین سرنوست آزمون دانشگاه آزاد و سراسری بسیار موثر می باشد . از منابع جامع برای این درس استفاده کنید و توجه به بودجه بندی و تاکید بر مباحث مهم که در کنکور های گذشته تکرار شده و  تست های کنکور سال های گذشته فراموش نشود .

حسابداری صنعتی داری ضریب 2 بوده  و شامل 30 سوال در آزمون سراسری و 20 سوال در آزمون دانشگاه آزاد می باشد از این درس منابع متعددی در بازار وجود دارد .سؤالات حسابداری صنعتی در دانشگاه آزاد به صورت مفهومی می باشد.درس حسابداری صنعتی از جمله دروسی است که نکته های فراوانی دارد و برای درک این نکته ها خواندن یک کتاب جامع و  تمرین سوالا  چهار گزینه ای پیشنهاد می شود.

در مورد درس حسابرسی با ضریب 2 تا جایی که میتوانید تست های کنکور سال های گذشته را بزنید  چرا که حفظ شدن تست ، کمک شایانی به شما خواهد کرد و اینکه تجربه ثابت کرده بخش زیادی از سؤالات کنکور دانشگاه آزاد تکرار سؤالات کنکور سال های قبل می باشد .

کلمات کلیدی : كارشناسي ارشد آزمون كارشناسي ارشد96 آزمون كنكور كارشناسي ارشد95 كارشناسي ارشد حسابداري کنکور آزاد کارشناسی ارشد رشته حسابداری کارشناسی ارشد ارشد ارشد ازاد ارشد سراسری ارشد ازاد95 ارشد ازاد95 ارشد سراسری 95 ارشد سراسری95 منابع ارشد رشته های ارشد رشته های کارشناسی ارشد منابع ارشد ازاد منابع ارشد سراسری منابع ارشد مدیریت منابع ارشد روانشناسی منابع ارشد روانشناسی 95 ثبت نام ارشد ثبت نام ارشد ازاد ثبت نام ارشد سراسری تاریخ نحوه ثبت نام ارشد تاریخ نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد تاریخ زمان ثبت نام ارشد ازاد تاریخ زمان ارشد سراسری زمان نحوه ثبت نام ارشد ازاد زمان چگونگی ارشد ازاد تاریخ نحوه ثبت نام ارشد ازاد 95 تاریخ نحوه ثبت نام ارشد ازاد95 96 چگونگی ثبت نام ازمون ارشد 95 96 نحوه ثبت نام ارشد ازاد 95 96 ثبت نام ارشد سراسری تاریخ ثبت نام ارشد سراسری تاریخ زمان نحوه ثبت نام ارشد سراسری زمان چگونگی ثبت نام ارشد سراسری ارشد سراسری95 96 ارشد سراسری 95 96 برنامه ریزی ارشد برنامه ریزی ازمون ارشد برنامه ریزی ازمون ارشد ازاد برنامه ریزی ازمون ارشد سراسری چگونگی برنامه ریزی رتبه های برتر ارشد نحوه برنامه ریزی ارشد سراسری برنامه ریزی رتبه های برتر ارشد سراسری زمان ازمون ارشد تاریخ ازمون ارشد تاریخ ازمون ارشد سراسری زمان برگزاری ازمون ارشد ازاد تاریخ برگزاری ارشد سراسری زمان ازمون ارشد ازاد 95 96 نتایج ارشد ازاد نتایج ارشد سراسری تاریخ نتایج ارشد ازاد زمان نتایج ارشد سراسری تاریخ زمان اعلام نتایج ارشد ازاد تاریخ اعلام نتایج ارشد سراسری نتایج نهایی ارشد نتایج نهایی ارشد ازاد نتایج نهایی ارشد سراسری زمان نحوه اعلام نتایج ارشد ازاد زمان چگونگی نتایج نهایی ارشد ازاد زمان چگونگی اعلام نتایج نهایی ارشد سراسری 95 96 زمان نتایج نهایی ارشد سراسری 95 96 کارنامه ارشد ازاد کارنامه ارشد سراسری کارنامه ازمون ارشد ازاد کارنامه ازمون ارشد سراسری منابع ارشد 94 95 منابع ارشد مهندسی منابع ارشد پزشکی منابع ارشد علوم پایه منابع ارشد انسانی منابع ارشد هنر منابع ارشد ازاد95 96

سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 2 و 6
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه