تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

آغاز ثبت‌نام وام برای نیمسال تحصیلی آینده از اواخر اردیبهشت


تاریخ :    ۱۳۹۳/۲/۴     بازدید :    ۱۱۶۹

آغاز ثبت‌نام وام برای نیمسال تحصیلی آینده از اواخر اردیبهشت

معاون دانشجویی دانشگاه علوم‌ وفنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه درنیمسال جاری تحصیلی وام دانشجویی به همه متقاضیان پرداخت شده و در حال حاضر متقاضی دیگری در دانشگاه وجود ندارد، از آغاز ثبت‌نام متقاضیان وام دانشجویی برای نیمسال آینده تحصیلی از اواخر اردیبهشت‌ماه خبرداد و جزئیات اعطای وام در نیمسال جاری را تشریح کرد. ‌

 

دکتر مهدی فلاح‌مهرجردی - منطقه خوزستان، مدارک لازم برای دریافت انواع وام‌های دانشجویی را شامل یک ضامن رسمی یا پیمانی با حکم کارگزینی، تصویر شناسنامه، کارت ملی و انتخاب واحد دانشجو عنوان و اظهارکرد: با ارائه این مدارک دانشجوی دوره کارشناسی تا هشت نیمسال و دانشجوی دوره کارشناسی‌ارشد تا چهار نیمسال تحصیلی می‌تواند از انواع وام‌های دانشجویی استفاده کند.

 

وی با بیان این‌که در نیمسال جاری وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن، حج و عتبات و شهریه طی چند مرحله به دانشجویان پرداخت شد، درباره تمدید مهلت اخیر ثبت‌نام وام دانشجویی از سوی صندوق رفاه تا 31 فروردین‌، تصریح کرد: این مهلت براساس مانده اعتبار هر دانشگاه در صورت وجود متقاضی تعیین شده‌ است و در این مرحله تنها یک متقاضی جهت دریافت وام ضروری در دانشگاه وجود داشت که مدارک وی در سامانه ثبت شد.

 

معاون دانشجویی دانشگاه علوم‌وفنون دریایی خرمشهر با تشریح جزئیات پرداخت انواع وام‌های دانشجویی در نیمسال جاری به دانشجویان این دانشگاه، خاطرنشان کرد: وام تحصیلی طی سه مرحله با فراخوان و ثبت‌نام متقاضیان به 228 دانشجو به‌طور یکسان با سقف 375 هزار تومان در مجموع با اعتبار 86 میلیون تومان پرداخت شد که نسبت به اعتبار نیمسال اول با 70 میلیون تومان و سقف پرداخت 337 هزار تومان، افزایش داشته‌است.

 

فلاح مهرجردی افزود: در نیمسال جاری وام تحصیلی به همه دانشجویان متقاضی پرداخت شده و اعتبار دیگری برای پرداخت این وام وجود ندارد؛ همچنین وام شهریه طی 2 مرحله ثبت نام به 68 دانشجوی متقاضی و با اعتبار بیش از 26 میلیون تومان پرداخت شد که سقف این وام برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد به‌ ترتیب 250 هزار و یک میلیون تومان بوده است.

 

وی با بیان این‌که پرداخت وام ضروری به دانشجویان متقاضی طی چهار مرحله فراخوان و ثبت نام انجام شد، تصریح کرد: این وام در مجموع به 35 نفر و با سقف 300 هزار تومان پرداخت شده‌است؛ همچنین وام ودیعه مسکن در نیمسال جاری به 2 متقاضی با سقف سه میلیون تومان برای دانشجویان کارشناسی و سقف چهار و نیم میلیون تومان برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری با شرط متأهل بودن و عدم سکونت در خوابگاه، اعطا شد. وام حج و عتبات نیز در نیمسال مهر و بهمن به‌ترتیب به 32 و 2 متقاضی با سقف 400 هزار تومان پرداخت شد.

 

معاون دانشجویی دانشگاه علوم‌ و فنون دریایی خرمشهر درباره شرایط و نحوه بازپرداخت وام‌ها خاطرنشان کرد: بازپرداخت همه انواع وام‌ها به جز ودیعه مسکن برای دانشجویان دختر9 ماه و دانشجویان پسر2 سال و9 ماه پس از فراغت از تحصیل به‌ صورت اقساط انجام می‌شود، اما وام ودیعه مسکن باید بلافاصله پس از فارغ التحصیلی به‌صورت کامل پرداخت شود.

 

فلاح مهرجردی همچنین در خصوص برنامه‌های جدید دانشگاه در حوزه دانشجویی با توجه به سیاست‌های دولت یازدهم، اظهار داشت: تاکنون برنامه جدیدی در این حوزه به دانشگاه ابلاغ نشده‌است به همین دلیل تا پایان سال تحصیلی جاری، برنامه‌های این بخش به روال سیاست‌های قبلی ادامه می‌یابد.

 

وی با یادآوری این‌که امسال همانند سال‌های گذشته خوابگاه‌های دانشجویی 27 اسفندماه تحویل گرفته شد، به اسکان کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی در این خوابگاه‌ها تا 13 فروردین‌ماه ‌اشاره و تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده کاروان راهیان‌نور نیروی دریایی از 27 اسفند تا 11 فروردین در خوابگاه پسران دانشگاه با ظرفیت 300 نفر اسکان داده شد؛ همچنین خوابگاه دختران با ظرفیت 300 نفر برای اسکان کاروان راهیان‌نور قوه مقننه از 29 اسفند تا 3 فروردین اختصاص یافت. از 7 اسفند تا 10 فروردین نیز کاروان‌های راهیان نور کارکنان وزارت علوم و سازمان سنجش به‌طور هم‌زمان در خوابگاه های دانشگاه با ظرفیت 450 نفر اسکان یافتند؛ همچنین در این مدت 102 مهمان نوروزی به‌طور انفرادی در خوابگاه‌های دانشگاه اسکان داده شدند


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 1 و 5
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه