تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

ظرفیت پذیرش مقطع دکتری در دانشگاه آزاد افزایش می یابد


تاریخ :    ۱۳۹۳/۱۰/۳     بازدید :    ۴۷۵

ظرفیت پذیرش مقطع دکتری در دانشگاه آزاد افزایش می یابد

--------------------

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

 مشاوره دهنده تخصصی دکتری دانشگاه آزاد 

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

..........................................................

ظرفیت پذیرش مقطع دکتری در دانشگاه آزاد افزایش می یابد

رئیس دانشگاه آزاد از تصویب و اجرای طرح  تجمیع پردیس‌ها و واحدهای علوم و تحقیقات با واحدهای دانشگاهی خبر داد.

 حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش این دانشگاه در نظام آموزش عالی کشور، به شرایط جدید دانشگاه‌ها در تحصیلات تکمیلی اشاره و ظرفیت‌سازی قانونی برای تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را، هدف گذاری مدیریت این دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  گسترش قانونمند دانشگاه را در گرو تصویب رشته، محل‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در سراسر کشور دانست که علاوه بر امکان افزایش پذیرش دانشجو، تحصیل این عزیزان در محل سکونتشان را نیز امکان پذیر می‌کند.

وی تقویت واحدهای دانشگاهی با تصویب رشته‌های تحصیلی را توسعه‌ای پایدار مبنی بر کیفیت در دانشگاه آزاد اسلام دانست و از برگزاری چندین نشست و تشکیل کارگروه تخصصی با وزرات علوم، تحقیقات و فناوری برای تصویب رشته های کارشناسی ارشد و  دکتری تخصصی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور خبر داد.

میرزاده با اشاره به همکاری و تعامل خوب بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد، از انعقاد تفاهم‌نامه علمی مشترک به منظور تکمیل کادر هیات علمی، تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات با واحدهای دانشگاهی همان شهر، فراهم کردن استانداردهای رشته‌های دانشگاهی با نگاه افزایش کیفیت، رضایتمندی و قانونگرایی خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد، طرح تجمیع پردیس‌ها و واحدهای علوم و تحقیقات با مشارکت واحدهای دانشگاه هم جوار آنها همراه با تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را از مهم‌ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد در دوران مدیریت ۱۰ ماهه عنوان کرد.

میرزاده صرفه جویی حاصل از کاهش حجم ساختار و تشکیلات اداری دانشگاه، ارتقا رتبه و رقابت‌پذیر شدن واحدهای دانشگاهی، بومی گزینی، افزایش ظرفیت دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و تثبیت قانونی ظرفیت‌های عظیم دانشگاه در تحصیلات تکمیلی را از مهمترین موفقیت های این طرح عظیم آموزش عالی دانست.

وی در خاتمه اظهار داشت: در این طرح تمام واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در واحدهای دانشگاهی همان شهر تجمیع شده و با تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری دائر در واحدها و پردیس های علوم و تحقیقات در واحدهای حاصل این تجمیع ظرفیت پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد افزایش می‌یابد.

بر این اساس تمام واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به جز واحد علوم و تحقیقات تهران با واحدهای دانشگاهی تجمیع می‌شوند.

براساس این گزارش، سرپرست واحد دانشگاهی حاصل تجمیع توسط رئیس دانشگاه منصوب می‌شود و فرآیند تجمیع حساب‌های بانکی، اموال، دارایی‌ها، امور مالی، اداری و منابع انسانی مطابق دستورالعملی است که توسط معاونت اداری و مالی دانشگاه ابلاغ می‌شود.

کدرشته‌های واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات با واحد دانشگاهی تجمیع شده و گروه‌های آموزشی در قالب دانشکده‌های واحد دانشگاهی حاصل تجمیع تعریف می‌شود.

براساس این گزارش، رشته‌های همنام با یکدیگر تجمیع شده و فقط یک کد رشته باقی خواهد ماند. معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نسبت به تصویب سایر گرایش‌های کدرشته‌های تجمیع شده مطابق درخواست واحد متقاضی اقدام می‌کند.

اعضای هیأت علمی واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات و واحد دانشگاهی تجمیع شده و در خدمت آموزش مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان عضو هیأت علمی گروه آموزشی ذی‌ربط واحد آموزشی تجمیع شده فعالیت می‌‌کنند.

مدرک فارغ‌التحصیلان ورودی سال ۹۳ و قبل ا‌ز آن در واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات به نام همان واحد یا پردیس که دانشجو در آن پذیرفته شده صادر می‌شود و از دانشجویان ورودی سال ۹۴ به بعد به نام واحد دانشگاهی تجمیع شده صادر خواهد شد.

سطح سازمانی واحدهای مشمول تجمیع با ابلاغ معاونت برنامه‌ریزی دانشگاه یک درجه دانشگاهی ارتقا پیدا می‌‌کند.

تمام ساختارهای سازمانی اجرایی مانند معاونت‌ها و مدیریت‌های واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات و واحدهای دانشگاهی با یکدیگر تجمیع می‌شود.

ساختار سازمانی و تشکیلات واحدهای تجمیع شده متعاقبا توسط معاون برنامه‌‌ریزی دانشگاه برای طرح و تصویب در هیأت امنای استانی ابلاغ می‌شود.

مرکز آزمون دانشگاه موظف است بر اساس مفاد این بخشنامه و طرح تجمیع علاوه بر درج کد رشته واحدها به استناد تبصره بند ۳، بند۵ و موافقت ذیل بند ۶ صورت جلسه مشترک ۳ تیرماه ۹۳ وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به درج کدرشته‌های جدید کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در دفترچه‌های آزمون از مهرماه ۹۳ اقدام کند.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه موظف است به استناد موافقت ذیل بند ۶ صورتجلسه مشترک ۳ تیرماه ۹۳ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل کارگروهی با حضور مدیرکل گسترش آموزش عالی و رئیس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به تصویب رشته‌‌محل‌های جدید که درخواست آنها توسط واحدها در پرتال وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وارد شده است در اسرع وقت اقدام کند


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 3 و 3
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه