تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

جدول زمانی ثبت‌نام برخی دانشگاهها از قبول شدگان کنکور


تاریخ :    ۱۳۹۳/۶/۲۲     بازدید :    ۱۱۰۶
جدول زمانی ثبت‌نام برخی دانشگاهها از قبول شدگان کنکور
 
 
سازمان سنجش آموزش كشور برنامه زماني و نشاني محل ثبت‌نام برخي از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي را برای پذیرفته شدگان در آزمون سراسري 93 اعلام کرد. 

 در پی  اطلاعيه 17 شهریور سازمان سنجش آموزش كشور کلیه پذيرفته‌شدگان لازم است قبل از مراجعه حضوري براي ثبت‌نام به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي براي اطلاع از زمان ثبت‌نام، مدارك لازم و نحوه اقدام به پايگاه اطلاع‌رساني اين دانشگاهها مراجعه کنند. 

تاريخ و زمان ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي برخي از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كه تا اين تاريخ به سازمان سنجش اعلام شده است بر اساس جداول زیر اعلام شده است. پذيرفته‌شدگان مؤسسات نامبرده به شرح زير لازم است بر اساس زمان و مكان اعلام شده به منظور ثبت نام و ادامه تحصيل به موسسه آموزش عالي ذيربط مراجعه کنند.

پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي دانشگاه تهران لازم است براي ثبت‌نام الكترونيكي در روزهاي شنبه 22 ، يكشنبه 23 و دوشنبه 24 شهریور به سايت اين‌ دانشگاه به نشاني: http://ems.ut.ac.ir مراجعه کنند. ضمناً تاريخ ثبت‌نام و آيين ورودي و آشنايي با دانشگاه رأس ساعت 8:00 صبح روزهاي تعيين شده طبق برنامه‌زمان‌بندي پرديس‌ها و دانشكده‌ها است و شركت كليه پذيرفته‌شدگان در مراسم الزامي است.

روز و تاريخ عنوان پرديس/دانشكده های دانشگاه تهران
يكشنبه 23 شهریور پرديس دانشكده‌هاي فني
دوشنبه 24 شهریور پرديس كشاوزي و منابع طبيعي، پرديس ابوريحان، پرديس علوم و دانشكده جغرافيا
سه شنبه 25 شهریور دانشكده زبانها و ادبيات خارجي، دانشكده روانشناسي و علوم‌تربيتي، دانشكده الهيات و معارف اسلامي، پرديس هنرهاي زيبا و پرديس فارابي
چهارشنبه 26 شهریور دانشكده دامپزشكي، دانشكده حقوق و علوم‌سياسي، دانشكده علوم‌اجتماعي، دانشكده اقتصاد، دانشكده مديريت، دانشكده ادبيات و علوم‌انساني و دانشكده علوم اطلاعات و دانش‌شناسي

پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي دانشگاه علوم‌پزشكي تهران: لازم است براي كسب اطلاعات و همچنين ثبت‌نام الكترونيكي از تاريخ 23 تا 26 شهریور به سايتهاي اين دانشگاه به نشاني: www.tums.ac.ir (سايت دانشگاه)، http://education.tums.ac.ir (سايت معاونت آموزشي دانشگاه) و http://er.tums.ac.ir (سايت ثبت‌نام اينترنتي پذيرفته‌شدگان) مراجعه کنند.

پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي دانشگاه علوم‌پزشكي تبريز: لازم است براي كسب اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام به سايت اين دانشگاه به نشاني: www.amouzesh.tbzmed.ac.ir مراجعه کنند.

پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي دانشگاه شيراز: لازم است  براي كسب اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام به سايت اين دانشگاه به نشاني: www.shirazu.ac.ir مراجعه کنند.

پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل: بايد در روزهاي تعيين شده جهت ثبت‌نام مراجعه کنند. 

روز و تاريخ عنوان پرديس/دانشكده های دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل
شنبه 22 شهریور پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي مهندسي شيمي و مهندسي مواد
يكشنبه 23 شهریور پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي مهندسي عمران، مهندسي نقشه‌برداري و مهندسي معماري
دوشنبه 24 شهریور پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي مهندسي برق(الكترونيك، قدرت، كنترل و مخابرات) و مهندسي كامپيوتر(نرم‌افزار  سخت‌افزار)
سه شنبه 25 شهریور پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي مهندسي مكانيك، مهندسي مكانيك ـ ساخت و توليد و مهندسي صنايع

پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي دانشكده فني و حرفه‌اي دختران دكتر شريعتي تهران: جهت ثبت نام در روز سه شنبه 25 شهریور به دانشكده مراجعه کرده و جهت كسب اطلاع از روند ثبت‌نام الكترونيكي و مدارك لازم جهت ثبت‌نام به سايت دانشكده به نشاني: www.sharity.ac.ir مراجعه کنند. 

 

سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 2 و 3
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه