تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی هلال ایران به دانشگاه بین‌المللی تبدیل می شود


تاریخ :    ۱۳۹۳/۶/۲۴     بازدید :    ۷۲۰

موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی هلال ایران به دانشگاه بین‌المللی تبدیل می شود

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به توسعه کیفی آموزش‌های عالی در جمعیت هلال‌احمر گفت: بر این اساس با تبدیل موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی هلال ایران به دانشگاهی بین‌المللی شعب این موسسه در نقاط مختلف کشور از جمله استان البرز گسترش خواهد یافت.

 دکتر محمد فرهادی در نخستین جلسه شورای معاونان در استان البرز با یادآوری این که هلال‌احمر استان البرز نوپا است، گفت: این استان از نقاط حساس و پرمخاطره بوده و علاوه بر تردد و جمعیت زیاد آن روی گسل هم قرار دارد و لذا باید به این استان هم از نظر داخلی هم به عنوان استانی معین برای سایر استانها توجه ویژه‌ای کرد.

وی با تاکید بر توجه به رفع نیازها و مشکلات پیش‌روی هلال‌احمر البرز، تصریح کرد: استانها باید همه تلاش خود را به‌کار بندند تا در برنامه تحول جمعیت ساختارهای ستادی خود را کوچک دیده و همانند بسیاری از جمعیت‌های پیشرفته دنیا حوزه‌های عملیاتی خود را تقویت و تجهیز کنند.

وی با اشاره به توسعه کیفی آموزش‌های عالی در جمعیت هلال‌احمر گفت: براین اساس با تبدیل موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی هلال ایران به دانشگاهی بین‌المللی شعب این موسسه در نقاط مختلف کشور از جمله استان البرز گسترش خواهد یافت.

فرهادی در پاسخ به درخواست استان البرز، بر تامین خودروها و تجهیزات امدادی استان تاکید و اظهار کرد: استان‌ها باید با بهره‌مندی از بودجه‌های استانی و گسترش فرهنگ وقف، خیرین و مشارکت حداکثری در برنامه های جمعیت هلال احمر به ویژه حوزه‌های درمانی برای پیشبرد اهداف بشردوستانه بهره ببرند.

 

حمایت از پایگاه های فعال و اردوهای جوانان

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت بکارگیری منابع در عملیات‌ها اظهار کرد: بر این اساس اولویت اصلی ما حمایت از پایگاه‌های امداد و نجات و اردوگاه‌های جوانان است.

دکتر سید احمد موسوی با اشاره به برگزاری جلسات شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر در استانها گفت: این کار را از استانهای نزدیک و کم‌برخوردار آغاز می کنیم و کم‌کم در استانهای دورتر هم گسترش خواهیم داد و در این زمینه نیازسنجی‌ استانی، شناسایی نقاط قوت و ضعف و تلاش برای افزایش کارایی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مهندس مهدی آیتی، مدیر‌کل دفتر فنی و ‌مهندسی عمران جمعیت هلال‌احمر هم در جلسه شورای مدیران با تاکید بر اینکه در حال حاضر اتمام ۵ پروژه در حال ساخت در اولویت کار جمعیت قرار دارد افزود: برخی از پروژه ها بیش از ۱۰ سال است که در حال ساخت است و باید همه تلاش خود را به کار ببندیم تا پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

 

 

کرج از جمله استان های پرمخاطره و پرتردد

احسان نصیری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری گزارش از عملکرد جمعیت استان در سه بخش عمرانی، منابع انسانی و تجهیزات ارائه و اظهار کرد: کرج پس از تهران، مشهد و اصفهان پرجمعیت‌ترین شهر کشور و اصلی‌ترین مسیر عبور ۱۷ استان بوده و لذا نیازمند توجه‌ای ویژه است.

وی با اشاره به این که کرج پرترددترین محور کشور بوده و به تبع آن با مخاطرا‌ت و حوادث بسیاری مواجه است، اذعان کرد: در این زمینه کاستی‌ها و نواقصی وجود دارد و لذا تقاضا داریم تا مساعدت لازم برای رفع بخشی از نیازها صورت گیرد.

سید حمید طهایی استاندار البرز هم در این نشست با تشکر از حضور دکتر فرهادی در استان البرز، عنوان کرد: آشنایی نزدیک با مشکلات و نیازهای استانها کمک زیادی به پیشبرد کارها و امورات و رسیدن به اهداف در استان‌ها خواهد کرد.

وی همچنین از جمعیت هلال احمر استان البرز به منظور پوشش‌دهی مناسب حوادث اخیر به ویژه طرح‌های تابستانه و ارائه خدمات به مسافران در ایام تابستان در استان تقدیر و تشکر و بر تعامل و همکاری همه جانبه با این نهاد مردمی تاکید کرد.

انتهای پیام


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 6 و 8
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه