تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

بزودی جذب ۵ هزار عضو هیأت علمی در ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی


تاریخ :    ۱۳۹۳/۸/۲۵     بازدید :    ۴۹۱
 

بزودی جذب ۵ هزار عضو هیأت علمی در ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی 

 
 
 
  -
نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرار است ۵ هزار عضو هیأت علمی در ۴۰۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های مختلف جذب شود.
به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عبدالرضا جمال‌زاده در ششمین جلسه هیأت امنای استان بوشهر که با حضور اعضا در واحد بوشهر برگزار شد با بیان اینکه حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نشان از توجه و اهتمام ایشان به علم و دانشگاه است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی اصلی دانشگاه در چهار محور دنبال می‌شود که امید است با توجه و اهتمام مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، این چهار اصل در مسیر خود گام بردارد.
نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌ریزی برای گسترش تحصیلات تکمیلی اولین برنامه‌ای است که با حمایت دولت و دانشگاه و تعامل بین این دو دستگاه در دستور کار قرار گرفته و فضای بسیار مناسبی برای دانشگاه با روی کار آمدن دولت جدید بوجود آمده است.
وی با بیان اینکه نیاز است دانشگاه‌ها را به سمت مقاطع بالا‌تر یعنی ارشد و دکترا هدایت کنیم، ادامه داد: به برکت هماهنگی و فضای بسیار خوبی که بین دولت و دانشگاه ایجاد شده توانستیم فضای مناسبی را در سطح دانشگاه‌ها ایجاد کنیم. قرار است در دانشگاه‌هایی که بنده مسئولیت دارم، استادانی که حق‌التدریس هستد و شرایط مورد نظر را داشته باشند به مدت یک سال حکم صادر کرده تا با هماهنگی‌های مربوط، مراحل بعدی جذب طی شود.
نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: قرار شده تا پایان سال 5000 عضو هیأت علمی برای 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامی جذب کرده و حرکت جذب هیأت علمی را تسریع و به سطح علمی تعریف شده برسانیم.
وی با بیان اینکه باید به اهداف مورد نظر دانشگاه در زمینه افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای هم دست پیدا کنیم، افزود: اهمیت راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان در درآمدزایی دانشگاه‌ها و تأسیس و حمایت از راه اندازی این شرکت‌ها در دانشگاه نیز به عنوان سومین محور دنبال کننده از اهداف دانشگاه را می‌رساند.
جمالزاده اظهار کرد: امسال 12 درصد از بودجه دانشگاه از شرکت‌ها و راه‌های درآمدزایی با ایجاد نرخ نامه‌های تجاری، فروش اموال مازاد هر دانشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان طرح نیروهای درآمدزا و جذب چندین دانشگاه ساز تأمین خواهد شد.
وی برنامه‌های ماندگار فرهنگی را به عنوان اصل چهارم نام برد و افزود: کارهای زیربنایی و تأمینی زیادی انجام شده و خوشبختانه با افزایش بودجه و بهتر شدن فضا، کارهای فرهنگی رونق بیشتری خواهد گرفت و با هدایت و همفکری علما و کار‌شناسان برنامه‌های گسترده‌ای در سطح دانشگاه برگزار خواهد شد.
صفایی بوشهری: باید با برنامه ریزی دقیق علمی و بنیادی به خودکفایی علمی در سطح استان و کشور برسیم.
در ادامه، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از مجاهدت‌ها در زندگی انسان، مجاهدت علمی است، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، باید با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها در سطح استان، زیرساخت‌ها، برنامه ریزی‌ها و.... تمام مراکز آموزش عالی را به جایگاه در شأن و در خور شهر و استان برسانیم.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی سال‌ها از حرکت علمی عقب افتاده بودیم، بیان کرد: تلاش علمی یعنی تلاش مؤثر و پرشتاب برای رسیدن به خودکفایی علمی، تولید علم و مرجع علمی و خوشبختامه با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت پر شتاب علمی و جنبش نرم افزاری شروع شد.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حرکت به سمت خودکفایی علمی نیازمند توجه به عقب افتادگی‌ها و شتاب رشد علمی در جهان است افزود: می‌توانیم با برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به استقلال علمی، توانمندی در عرصهٔ تولید علم و خودکفایی علمی در امور بنیادی دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه این خودکفایی و پیشرفت جز یا مجاهدت علمی می‌سر نخواهد شد، گفت: مجاهدت، برنامه ریزی، نگاه الهی، شتاب و رسیدن به افق‌های لازم و حضور فرهنگ اسلامی و علم در قطار پیش رو برای پیشرفت است.
صفایی بوشهری اظهار امیدواری کرد با توجه به استعدادهای خوب در استان و نگاه بلندی که در استان برای پیشرفت علم و فناوری وجود دارد امید است بتوانیم در استان دارای منابع و فناوری‌های بسیار قوی جایگاه علم را به سطح مورد نظر برسانیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و دبیر هیات امنا هم اظهار کرد: تاکنون سه جلسه کمیسیون دائمی برای هیأت امنای استان تشکیل شده و مسائل مربوط پس از کار‌شناسی و کمیسیون هیأت امنا در دستور جلسه قرار گرفته‌اند.
دکتر یوسف قیصری تصریح کرد: تعیین تکلیف نحوهٔ راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی در استان، اتخاذ تصمیم درخصوص احداث پژوهشکده آبزیان دلوار، تعیین تکلیف احداث مجتمع دانشگاهی مراکز دیر و جم، تصویب در آخرین تاپ چارت دانشگاه مطابق نمودار سازمانی واحد‌ها، تعیین تکلیف پروژه ساختمان ستاد هماهنگی استان، اتخاذ تصمیم درخصوص چگونگی تخصیص تسهیلات بانک ملی به واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان، تصویب طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان، طرح برنامه استراتژیک و تدوین سند چشم انداز پنج ساله و اتخاذ درخصوص واحدهای زیان‌ده از موضوعاتی است که در دستور ششمین جلسه هیأت امنای استان بررسی شد.

سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 7 و 6
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه