تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی 217.219.129.37:8010


تاریخ :    ۱۳۹۶/۴/۳۱     بازدید :    ۱۳۰۳۸

همانطور که میدانید ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی هر ساله هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار میشود. میخواهیم در این مقاله با ثبت نام نمونه دولتی ششم ابتدایی و ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم بپردازیم. زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی هر ساله در اسفندماه انجام میشود. ازمون نمونه دولتی برای ورود دانش آموزان استان آذربایجان شرقی به مدارس بالاتر از سطح مدارس عادی می باشد.


زمان ثبت نام نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی


زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی همانطور که گفتیم در اسفندماه هر سال صورت میگیرد. داوطلبان عزیز باید در بازه زمانی مقرر به سایت ثبت نام نمونه دولتی مراجعه کنند و با تکمیل اطلاعات درخواستی در آزمون نمونه دولتی ثبت نام شوند. مشاوران سامانه صدای مشاور با خدامات مشاوره تحصیلی تلفنی, ثبت نام نمونه دولتی تمامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی را از ابتدا تا انتها به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور در مرکز انجام می دهد.


شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی


شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی ششم به هفتم به این صورت است که دانش آموزانی که در استان آذربایجان شرقی تحصیل میکنند و قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی دارند باید کلیه نمرات نیمسال اول ششم ابتدایی خیلی خوب و یا حداکثر یکی از دروس خوب و سایر دروس خیلی خوب باشد. اما ثبت نام نمونه دولتی 96 برای ورود به دبیرستان دوره دوم استان آذربایجان شرقی به این صورت است که باید معدل نیمسال اول سال نهم دانش آموز بالاتر از 17 باشد. پس میتوان به این صورت بیان کرد که معدل سالانه نهم نیز باید بالای 17 باشد.


تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی


آزمون نمونه دولتی ساعت 9 صبح 9تیرماه 96 برگزار خواهد شد. 9تیر اولین جمعه پس از ماه مبارک رمضان است. از انجایی که نمرات نیمسال دوم 95 - 96 در آزمون نمونه دولتی و نتایج آزمون نمونه دولتی موثر است این آزمون پس از اعلام نتایج نمرات نیمسال دوم برگزار میشود.


کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی


طبق روال هر ساله کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی یک هفته قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی , از طرف آموزش و پرورش هر استان توزیع می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی شامل اطلاعات شخصی و اطلاعات محل برگزاری آزمون می باشد. کلیه داوطلبان استان آذربایجان شرقی می توانند کارت ورود به جلسه نمونه دولتی را به صورت اینترنتی دریافت کند. چنانچه داوطلبی در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی دچار مشکل شده میتواند با سامانه صدای مشاور تماس گیرد تا به صورت تلفنی مشکلات برطرف شود. از جمله مشکلات میتوان به مغایرت اطلاعات شخصی و یا عکس داوطلب اشاره کرد.


رفع نقص کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی


همانطور که گفتیم کارت ورود به جلسه نمونه دولتی شامل اطلاعات هویتی و محل برگزاری آزمون (استان-شهر-آدرس محل) ذکر پایه تحصیلی داوطلب (ششم به هفتم-نهم به دهم) می باشد. چنان چه در این موارد مغایرتی مشاهده شد باید تا یک روز قبل از برگزاری آزمون , رفع نقص را انجام دهد در غیر این صورت حتما اگر پذیرفته شود , از ثبت نام مدارس نمونه دولتی محروم میشود.




جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 1 و 7
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه