تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

ثبت نام آزمون سراسری سال 1395


تاریخ :    ۱۳۹۴/۱۱/۲۰     بازدید :    ۲۱۰۷


ثبت نام آزمون سراسری سال 1395

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تخصصي کنکور

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

ثبت نام آزمون سراسری سال 1395

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 95

به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1395 برای‌ دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی ، پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون های مذکور از روز دوشنبه مورخ 94/11/19 (نوزدهم بهمن ماه‌ 1394) منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز چهارشنبه مورخ  1394/11/28 (بیست و هشت بهمن ماه‌ 1394) پایان می‌پذیرد، لذا داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1395 ثبت‌نام نمایند.

ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد اسلامی 95 با آزمون

متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش آنها به روش با آزمون صورت می‌گیرد، توجه داشته باشند از آنجا که پذیرش در این قبیل رشته های دانشگاه مذکور نیز از طریق همین آزمون صورت خواهد گرفت لذا ضرورت دارد متقاضیان در آزمون سراسری سال 1395 ثبت‌نام و در تاریخ مقرر در جلسه آزمون شرکت نمایند.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 95

دفترچه راهنمای ثبت‌نام به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون مذکور در تاریخ 94/11/18 از طریق همین سایت در دسترس شما قرار گرفته است.

 

زمان برگزاری کنکور سراسری 95

آزمون سراسری سال 1395 در تاریخ های 95/4/24 و 95/4/25 برگزار خواهد شد.

 

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 95 

پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۸۰.۰۰۰ ریال (۱۸ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دارندگان دیپلم نظام قدیم (بدون توجه به نوع دیپلم)، دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و یا فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی (بدون توجه به نوع مدرک پیش دانشگاهی) می توانند بر اساس رشته های تحصیلی مورد علاقه خود متقاضی یکی از گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی شوند.

 

شرایط شرکت در گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی علاوه بر گروه آزمایشی اصلی

در آزمون سراسری سال ۹۵ همانند سال گذشته به هر یک از داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان های خارجی که علاقمند به شرکت در گروه هنر هستند اجازه داده می شود در این گروه نیز ثبت نام کنند و با پرداخت ۱۸۰ هزار ریال دیگر متقاضی شرکت در آزمون این گروه شوند.

همچنین در آزمون سراسری سال ۹۵ همانند سال گذشته به هر یک از داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر که علاقمند به شرکت در گروه زبان های خارجی هستند اجازه داده می شود در این گروه نیز ثبت نام کنند و با پرداخت ۱۸۰ هزار ریال دیگر متقاضی شرکت در آزمون این گروه شوند.


میزان هزینه اعلام شرکت در رشته های پیام نور و غیرانتفاعی

داوطلبان علاقمند به شرکت در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و دانشگاه های غیر دولتی باید نسبت به پرداخت مبلغ ۹۲ هزار ریال دیگر به عنوان وجه ثبت نام از طریق سایت سازمان سجش اقدام کنند.

تمامی داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات عمومی و اختصاصی خود در هر گروه آزمایشی پاسخ دهند.

 

زمان توزیع کارت آزمون سراسری 95 

کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان از روز یکشنبه ۲۰ تیر تا چهارشنبه ۲۳ تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب شده اند در زمان دریافت کارت باید بر حسب مورد کارت های گروه آزمایشی دوم و یا گروه آزمایشی دوم و سوم را دریافت کنند.

 

زمان برگزاری آزمون سراسری 95

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود.

 

زمان اعلام نتایج اولیه و کارنامه کنکور سراسری 95

 کارنامه در دهه دوم مردادماه منتشر می شود.

 


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 3 و 4
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه