تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

اعزام دانشجو به ژاپن


تاریخ :    ۱۳۹۴/۱۲/۲۶     بازدید :    ۶۱۵

اعزام دانشجو به ژاپن

 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تخصصي اعزام دانشجو

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

 

اعزام دانشجو به ژاپن

 

آیا مایلید برای مهاجرت به کشور ژاپن اقدام بفرمائید؟ آیا علاقمند می باشید برای تحصیل در ژاپن همین الان اقدام نمایید؟ آیا نسبت به دانشگاههای ژاپن و تحصیل در آن اطلاعات کافی دارید؟ بسیاری از هموطنان مایل هستند در ژاپن کار یا تحصیل نمایند اما راههای قانونی آن را نمی دانند . سامانه صدای مشاور تحصیلی راههای تحصیل و کار در ژاپن را مفتوح نموده است .

دانشگاههای ژاپن از بهترین دانشگاههای دنیاست و همچنین امکان کاریابی و درآمدزایی در ژاپن نیز خیلی بالا می باشد. شایان ذکر است امکان بورسیه تحصیلی و تحصیلات رایگان بعد از دوره زبان ژاپنی خیلی بالاست . ژاپن بهترین فرصتهای تحصیلی را به دانشجویان ارائه می دهد.ژاپن کشور بسیار پیشرفته ، مدرن و متفاوت است و برای انسانیت ارزش بسیار بالایی قائل است.نکته اول اینکه زبان ژاپن سه نوع رسم الخط دارند که عبارتند از: هیراگانا ، کانجی و کاتاکانا ، و همچنین 132 حروف اصلی و فرعی دارد. شاید این یک مقدار نگران کننده به نظر آید اما دولت ژاپن جهت آموزش زبان برای دانشجویان برنامه خاصی دارد.شما پیش از ورود به دولت ژاپن بایستی نشان دهید که 150 ساعت زبان ژاپنی مطالعه فرمودید و بایستی تمامی مدارک تحصیلی تمامی مقاطع خود را به زبان انگلیسی و ژاپنی ترجمه کنید.

در ابتدای ورود برای شما ویزای یک ساله صادر می گردد که با آن وارد خاک کشور ژاپن می شوید و در آنجا یک کارت اقامت دریافت می کنید که آن کارت 15 سال اعتبار دارد و شما می توانید سال به سال درخواست تمدید ویزا براساس آن کارت را ارائه کنید. البته هرسال این کارت و ویزا به راحتی تمدید می شود اما دولت ژاپن می تواند ویزای شما را تمدید نکند لیکن معمولا این ویزای شما تمدید می گردد.

نکته اصلی بعد از تحصیل زبان ژاپنی این است که شما می توانید اقامت خود را در کشور ژاپن از دو طریق ادامه دهید . یک راه این است که در صورت تمایل جهت ادامه تحصیل در دانشگاه اقدام فرمایید یا اینکه اگر مشغول به کار هستید و کارفرما از شما راضی باشد می توانید از ایشان درخواست ویزای کار کنید و اساسا با ویزای کار در کشور ژاپن بمانید.

اقامت دائم یا تابعیت ژاپن  به طور کلی پروسه سختی است اما در بعضی موارد نظیر ازدواج یا اقامت بعد از 10 سال، امکان دریافت آن موجود است. امنیت در کشور ژاپن بسیار بالا است و معمولا شما درخیابانهای ژاپن به ندرت پلیس می بینید و احتمال حمله یا اذیت و آزار حتی برای خانمها هم بسیار پایین است و در مجموع ژاپن یکی از امن ترین کشورهای دنیاست موسسه حقوقی ملک پور از بهترین موسسات کشور تمامی خدمات مربوط به مهاجرت ژاپن را ارائه می دهد.

پروسه اقدام برای مهاجرت تحصیلی به ژاپن حدود 6 ماه به طول می انجامد و توصیه می کنیم حتما اول جهت تحصیل دوره زبان در ژاپن اقدام بفرمائید.کالج زبان ژاپنی در حدود یک سال و نیم تا دو سال بطول می انجامد و هزینه آن حدود 25 میلیون تومان درسال است. معمولا دوره های تحصیل در ماه ژانویه و ماه ژون هر سال شروع می شود.

چنانچه مستحضر هستید شما می توانید  جهت تحصیل در ژاپن اقدام کنید وهفته ای بیست ساعت حق کار دارید و مراکزی هستند که برای یافتن شغل به شما کمک می کنند و معمولا ساعتی 1000 تا 1500 ین ژاپن به شما حقوق تعلق می گیرد و اگر فارغ التحصیل شوید همان جا درخواست اقامت کار می کنید.هزینه های زندگی در ژاپن به این نحواست که تقریبا حدود 250 هزار تا 50 هزار ین در ماه هزینه اجاره ماهیانه بایستی بپردازید.هر وعده غذایی حدود 300 تا 600 ین ژاپن هست و هزینه های برق و آب و گاز و اینترنت هم ماهانه حدود 15 تا 20 هزارین می شود.

چنانچه مایلید در باب تحصیل مستقیم در دانشگاه ژاپن اطلاعات بیشتر کسب بفرمائید، می توانید با مشاوران ما در صدای مشاور در تماس باشید. تمامی خدمات تخصصی در باب تحصیل در ژاپن و شرایط موجود آن را در مشاوره تلفنی رایگان به عرض شما عزیزان خواهد رساند.


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 5 و 4
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه