تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

جمع بندی ماه آخر کنکور سراسری 99 - 1400


تاریخ :    ۱۳۹۸/۱۱/۱۹     بازدید :    ۹۴۰


این روزها چیزی تا کنکور سراسری 99 - 1400 نمانده است و زمان جمع بندی ماه آخر کنکور سراسری 99 - 1400 میباشد. دیگه فرصت آن رسیده یک جمع بندی کامل انجام دهید. ما در این مقاله راه های سریع جمع بندی کنکور سراسری را برای شما داوطلبین عزیز آورده ایم.

چندین روش برای جمع بندی ماه آخر کنکور سراسری 99 - 1400


مطالعه مباحث جدید

داوطبان عزیزمان باید توجه داشته باشند که نهایتا تا آخر اردیبهشت ماه فرصت مطالعه مباحث جدید از هر درس را دارید و ما مطالعه مبحث جدید را برای اردیبهشت به بعد توصیه نمی‌کنیم. ایام اردیبهشت ماه زمانی است که شما می‌توانید مباحثی را که در ماه‌های گذشته مطالعه کرده‌اید ولی در بعضی قسمت‌های آن حس می‌کنید ضعف دارید برای بار مجدد مطالعه کنید و روند مطالعاتی آن را تکمیل کنید.

ثبت ساعت مطالعه

ثبت ساعت مطالعه در این زمان از هر زمانی پر اهمیت تر است. نظم در مراحل پایانی و نزدیک به کنکور اهمیت فراوانی دارد.


توجه به روند مطالعاتی خود نه دیگران


لطفا فقط و فقط به روند مطالعاتی خودتان بپردازید و به هیچ وجه خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. هر شخص در کنکوربرای رتبه دلخواهش رقابت میکند؛ بنابراین لزومی به مقایسه وجود ندارد و این کار تنها استرس شما را در این ایام زیاد میکند.

استفاده از خلاصه نویسی ها

در زمان حال حاضر بهترین منبعی که می‌توانید برای مرور مباحث مختلف از هر درسی استفاده کنید همان خلاصه‌ها و یادداشت‌هایی هستند که در حین مطالعه در طول سال تحصیلی برداشته‌ اید. مطالعه آن یادداشت ها یک مرور و یادآوری سریع میباشد.

اهمیت دروس عمومی

رقابت بسیار بالایی در دروس عمومی در کنکور سراسری میباشد و روزهای پایانی زمان مهمی برای جمع بندی دروس عمومی و مطالعه خلاصه وار آنها میباشد. علاوه بر مطالعه روزانه دروس عمومی حتماً اقدام به زدن تست های زمان دار کنید. بررسی آزمون‌های زمان دار برای دروس عمومی سرعت عمل شما را افزایش می‌دهد و باعث افزایش دقت شما در مواجهه با تست های دروس عمومی در کنکور سراسری می‌شود. از طرفی اگر در آزمون‌های زمان دار برای درس‌های عمومی در مبحث خاصی مثل قرابت معنایی ادبیات و یا ترجمه عربی و یا هر موضوع دیگری در چند آزمون احساس ضعف کردید می‌توانید سریعاً اقدام به رفع کردن مشکل خودتان در آن مبحث خاص کنید.

استفاده از تست های کنکور


در این زمان باقی‌مانده سراغ تست های تالیفی نروید و اولویت اول شما تست های چند سال اخیر و الویت دوم شما تست های 5 سال اخیر باشد. بهترین کار این است با توجه به اینکه سبک سوالات در تمامی دروس مانند سال‌های گذشته است تمام تمرکز خودتان را بر روی سوالات کنکور سراسری بذارید.

البته نباید این نکته را فراموش کنید که جمع بندی ماه آخر کنکور سراسری99 - 1400 برای هر شخص میتواند متفاوت باشد. اگر احساس میکنید به اندازه کافی درس نخوانده اید و یا نمیتوانید جمع بندی لازمه را انجام دهید و همه این موارد باعث استرس شما داوطلبین کنکور سراسری شده ، توصیه میکنیم با مشاوران سامانه صدای مشاور همراه باشید تا در این روزهای سرنوشت ساز ، بتوانید بهترین نتیجه را کسی کنید


روش دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 - 1400

 


برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 - 1400 باید در زمان مقرر به سایت مراجعه کرده پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 - 1400 ، میتوانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده کنید. موضوعات اصلی در دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری است این است که اطلاعات چاپ شدهه روی کارت شما درست نباشد. و یا داوطلبان عزیز خارج از زمان اعلام شده به سایت مراجعه کنند و نتوانند کارت خود را دریافت کنند.ما در این مقاله میخواهیم شما را درر زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری راهنمایی کنیم.



روش رفع اشکال کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 - 1400

 



زمانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردید و متوجه مغایرت در اطلاعات شخصی خود شدید ، نگران نباشید . این اشتباه ها ممکن است نام و نام خانودگی ، شماره ملی ، معدل و ... شما باشد. حال زمانیکه با این مشکل مواجه شدید باید به مراکزی که از طرف سازان سنجش برای رفع اشکال معرفی میشود مراجعه کنید که زمان اعلام،، لیست مراکز را در سایت قرار خواهیم داد. افرادی که نمیتوانند به مراکز رفع اشکال مراجعه کنند میتوانند با سامانه صدای مشاور جهت رفع اشکال کارت ورود به جلسه تماس بگیرند.

 

وضعیت افرادی که کد پیگیری و شماره پرونده خود را فراموش کرده اند

 


افرادی که کد پیگیری و شماره پرونده خود را فراموش کرده اند، میتوانند با سامانه صدای مشاور تحصیلی تماس بگیرند و از مشاورین در این زمینه کمک بگیرند. زیرا اگر به هیچکدوم از این مولفه ها دسترسی ندارید، نمیتوانید کارت ورود به جلسه کنکور سراسری99 - 1400 خود را دریافت کنید.



جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 8 و 7
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه