تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

خلاقیت

۱۳۹۳/۱۰/۲۳

روشهای خلاقیت

خلاقیت- ایده سازی- نوآوری- ارزشیابی
۱۳۹۲/۳/۱

خلاقیت و نوآوری در مدیریت

خلاقیت عبارت است از به کارگیری تواناییهای ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید. فراگرد ایجاد فکرهای جدید و تبدیل آن فکرها به عمل و کاربردهای سودمند را نوآوری می گویند.
۱۳۹۵/۱/۲۹

خلاقیت و نوآوری رمز دستیابی به استراتژیهای رقابتی اثربخش در هزاره سوم: ارائه مدل مفهومی تعدیل یافته استراتژیهای رقابتی پورتر بر مبنای نوآوری

استراتژیهای رقابتی پورتر, خلاقیت, نوآوری, سازمانهای هزاره سوم, مزیت رقابتی, مقاله , مقاله علمی, مقاله mba , مقالات علمی mba , مدیریت , مدیریت اجرایی پایان نامه استراتژی های رقابتی یا استراتژی کسب و کار سازمان چگونگی رقابت و برتری در برابر رقبا، چهارچوب ها و الگوی رقابت و جایگاه و چشم انداز لازم را برای سازمان تعیین می نمایند.
۱۳۹۴/۸/۲۶

دانلود نمونه سوال پیام نور مقطع کارشناسی درس خلاقیت - حل مسئله و تفکر راهبردی

دانلود نمونه سوال پیام نور مقطع کارشناسی درس خلاقیت-حل مسئله و تفکر راهبردی
۱۳۹۲/۴/۱

عوامل موثر در شکست

عوامل موثر در شکست
۱۳۹۲/۴/۴

مفهوم خلاقیت و حرفه ای شدن در ریاضیات کنکور چیست ؟

ریاضیات کنکور که در رشته ی ریاضی و فیزیک شامل (ریاضیات پایه ، دیفرانسیل وانتگرال ، ریاضیات گسسته ، هندسه و...) و در رشته ی علوم تجربی شامل ( ریاضیات پایه ، ریاضیات عمومی ، هندسه و ...) و همین طور در بقیه ی رشته ها یک مبحث سخت برای دانش آموزان می باشد.
۱۳۹۳/۱۱/۲۹

خصوصیت معلم پرورش دهنده ی خلاقیت

خصوصیت معلم پرورش دهنده ی خلاقیت
۱۳۹۳/۳/۱۱

دانش اموزان خلاق و خصوصیات آنها

دانش اموزان خلاق و خصوصیات آنها
۱۳۹۵/۲/۸

رابطه هوش و خلاقیت

رابطه هوش و خلاقیت
۱۳۹۲/۸/۲۱

نقش معلم در پرورش خلاقیت

نقش معلم در پرورش خلاقیت
۱۳۹۳/۱۲/۲۴

روش های ایجاد تفکر خلاق

روش های ایجاد تفکر خلاقمعلم می تواند با به کارگیری شیوه های مناسب زمینه رشد خلاقیت را در دانش آموزان فراهم کند ذیل از آن جمله اند 1- استفاده از مغایرت ها : ارایه مطالبی که خلاف باورها مرسوم و عمومی علمی باشد ، مثلاً معلم در درس علوم از دانش آموزان بخواهد که نظریات قدیمی را رد کنند و بدین ترتیب دانش آموزان را بر انگیزاند تا چیزها را ارزیابی کنند و راه های جالبی برای آزمون و اثبات کردن مسائل بیابند . 2- استفاده از تمثیل : معلم به دانش آموزان کمک کند تا با استفاده از چیزهایی که قبلاً می دانستند در موقعیتی مشابه به اطلاعات ، حقایق و اصول تازه یی دستیابند . به آنها نشان داده شود چگونه محصولات علمی بر اساس موقعیت های مشابه شکل گرفته اند . 3- توجه دادن به کمبودها و خلأ موجود در دانش : از دانش آموزان خواسته شود بجای آنکه به دانستنی های انسان بپردازند آنچه را که برای انسان مجهول مانده است بررسی کنند . مهارتهای دانش آموزان را برای جستجوی شکافهای ، ناشناخته ها و مجهولات توسعه دهند . معلم باید از دانش آموزان بخواهد تا تمام تعاریف ممکن یک مساله و همچنین موارد نقض آن را جست و جو کنند . 4- تقویت تفکر درباره امکانات و احتمالات : فرصتهایی ایجاد شود تا به سوالهایی مانند چطور ، اگر ، یا از چه راههایی پاسخ داده شود و حتی خود وادار به پاسخ دادن به آنها بشود . دانش آموزان باید بفهمند چگونه یک چیز به چیزدیگر منجر می شود . هنگام گفتن مساله به دانش آموزان فرصت اندیشیدن به راههای مختلف حل مساله داده شود . 5- استفاده از سوالهای محرک : معلم باید بیشتر به گزاره های پرسشی که نیاز به درک عمیق دارد ، توجه کند و سوالهایی که نیاز به ترجمه ، تفسیر ، تعریف ، اکتشاف و تجزیه و تحلیل دارد استفاده کند . 6- ایجاد فرصتهایی برای دانش آموزان تا رازهایی هر چیز را جستجو کنند . 7- تشویق به مطالب زندگی افراد خلاق . 8- تقویت تعامل دانش آموزان با اطلاعات قبلی : ایجاد فرصتهایی برای دانش آموزان تا با اطلاعاتی که دارند بازی کنند و به آنها کمک کنند و فرصت دهند تا بتوانند با استفاده از حقایق و اطلاعات که قبلا آموخته اند کارهایی را تجربه کنند . 9- تقویت مهارتهای مطالعه خلاق : از دانش آموزان خواسته شود به جای آنکه بگویند چه خوانده اند ، عقایدی را که در نتیجه خوانده اند به دست آورده اند بیان کنند . 10- ایجاد ابهام و تقویت آن : همه می دانند دانش آموزان زمانی یاد می گیرند که با موفقیتهای حل مساله مواجه باشند . بنابراین معلم باید موقعیت یادگیری را بیان نکته یی آغاز کند و سپس دست نگهدارد و اجازه دهد دانش آموزان خود با اطلاعات بازی کنند و درگیر شوند ، این روش خوبی است که منجر به یادگیری خود هدایتی می شود . 11- استفاده از روش اکتشافی : در روش اکتشافی ، دانش آموز خود به جستجوی راه حل می رود و معلم نقش راهنما را ایفا می کند . در این روش بیش از جواب مساله چگونگی یافتن جواب مهم است . دانش آموز خود را به اطلاعاتی که پیرامون مساله توجه کرده و حتی ممکن است تغییراتی در آن ایجاد کند . بدین ترتیب امکان تجربه شخصی توسط دانش آموزان ، موقعیت یادگیری را برای آنها جذاب و مطبوع می نمایید و انگیزه های درونی آنها را تقویت میکند . همه این جنبه ها در کشف و شکوفایی استعداد خلاق دانش آموزان تأثیر مستقیم دارد . ویژگی های شخصیت خلاق هر چند خلاقیت یک توانایی همگانی است و همه انسانها کم و بیش از آن برخوردارند اما افرادی که خلاقیت بالایی دارند و به عنوان افرادی خلاق شناخته می شوند دارای خصوصیات شخصیتی و رفتار ویژه یی هستند که به وسیله این خصوصیات می تواند آن را از سایر افرادی که از خلاقیت کمتری برخوردار هستند تشخیص داد . خلاق معمولا هر عقیده یا ایده تازه یی را به راحتی نمی پذیرد
۱۳۹۳/۱۲/۲۶

خلاقیت در کودکان و دانش آموزان

خلاقیت در کودکان و دانش آموزان
۱۳۹۴/۱/۱۶

راهکارهاي پيشنهادي سامانه صدای مشاور براي پرورش خلاقيت و رفتار خلاق در كودكان

راهکارهاي پيشنهادي سامانه صدای مشاور براي پرورش خلاقيت و رفتار خلاق در كودكان
۱۳۹۲/۹/۲۶

روش های برتر و صحیح طالعه کنکوری برای داوطلبان کنکورهای۹۳

روش های برتر و صحیح طالعه کنکوری برای داوطلبان کنکورهای۹۳
۱۳۹۲/۱۱/۳

روش های ایجاد خلاقیت در دانش آموزان

روش های ایجاد خلاقیت در دانش آموزان
۱۳۹۲/۱۱/۱۱

بی‌حوصلگی در محل کار باعث تقویت خلاقیت می‌شود!

بی حوصلگی , محل کار , خلاقیت , پژوهش , خستگی
۱۳۹۳/۱۰/۷

اموزش هنر و خلاقیت در مدارس

اهمیت و لزوم اموزش هنر و خلاقیت در مدارس


انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه