تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

محتوای

۱۳۹۴/۵/۳

ابعاد شناخت رشته های دانشگاهی

رشته‌های دانشگاهی را از ابعاد مختلف باید شناخت. این شناخت متفاوت از شناخت مذکور در بخش عوامل فردی و درونی است. در آن‌جا شناختی از رشته‌های دانشگاهی مطرح بود که علاقه فرد را با بینش و بصیرت توأم می‌کرد. در اینجا بیشتر رشته‌های دانشگاهی به لحاظ امکان سنجی و اولویت‌بندی مطرح‌اند. آن چه که در ذیل می‌آید، تعدادی از زمینه‌های اصلی شناخت رشته‌های دانشگاهی است
۱۳۹۳/۴/۷

در ماه رمضان چگونه مطالعه داشته باشیم

با سلام و عرض ادب خدمت همه شما عزیزان و همراهان مجموعه مشاوره کنکور رایگان. حلول ماه مبارک رمضان رو به هم روزه داران و کسانی که میخواستن روزه بگیرن و اما به دلایلی توفیقیش رو کسب نکردن تبریک میگم. محتوای آموزش-روش مطالعه-برنامه ریزی-کنکوری های 93 - روزه و کنکور - ماه رمضان و کنکور - تمرکز برای کنکور
۱۳۹۲/۴/۳۱

در انتخاب رشته تحصیلی به تناسب بین استعداد علمی و محتوای رشته دانشگاهی باید توجه داشت

در این‌جا استعداد تحصیلی متفاوت از بنیه علمی لحاظ شده است. منظور از استعداد، توانایی ویژه در انجام دادن بعضی از فعالیت‌ها و اموری است که فرد را از افراد مشابه متمایز می‌سازد. ممکن است که فردی به لحاظ استعداد متوسط باشد
۱۳۹۲/۷/۱۶

تغییرات محتوایی و معنایی در انتخاب رشته‌ها در کنکور 92

تغییرات محتوایی و معنایی در انتخاب رشته‌ها در کنکور 92
۱۳۹۴/۶/۹

محتوای کتب درسی چه تاثیری بر افت تحصیلی دانش آموزان دارد

از عوامل مهم و تعيين كننده در افت يا پيشرفت تحصيلي دانش آموزان كتابهاي درسي است كه به دانش آموزان ارائه مي شود. اين مسئله از دو جهت در نظام آموزشي حائز اهميت است.
۱۳۹۳/۱۱/۶

محتوای برنامه درسی دوره کاردانی حرفه‌ای بهورزی تصویب شد

محتوای -برنامه درسی- دوره کاردانی حرفه‌ای بهورزی - برنامه ریزی درسی کاردانی - برنامه ریزی کاردانی - برنامه کاردانی حرفه ای - مواد درسی کاردانی حرفه ای - مواد درسی کاردانی - محتوای درسی کاردانی شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی مشخصات کلی، سرفصل و ریز محتوای برنامه درسی دوره کاردانی حرفه‌ای بهورزی را تصویب کرد.
۱۳۹۲/۹/۹

دوره آموزشی \

شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی مشخصات کلی، سرفصل و ریز محتوای برنامه درسی دوره كارشناسي حرفه‌اي مدیریت سلامت – خانواده و مراقبت سالمندان را تصویب کرد.
۱۳۹۴/۲/۱۷

پروپوزال چیست؟ ساختار و محتوای آن

پروپوزال چیست؟ ساختار و محتوای آن-پروپوزال چیست؟ ساختار و محتوای آن-پایان نامه-مقاله نویسی-مشاوره پایان نامه-یرنامه نویسی پایان نامه
۱۳۹۲/۱۱/۱

آزمون‌های پزشکی و مشكل شکل و محتوای آزمون‌ها

آزمون‌های پزشکی و مشكل شکل و محتوای آزمون‌ها
۱۳۹۲/۱۲/۸

تعلیم و تربیت کودکان در اسلام

اهمیت تربیت و تعلیم کودکان در قرآن و گفته امامان دینی مان در این باره
۱۳۹۲/۱۲/۱۱

عوامل موثر در افت تحصیلی دانش آموزان را پیدا کنیم

عوامل موثر در افت تحصیلی را بهبود ببخشیم
۱۳۹۴/۲/۱۵

انواع مقاله

انواع مقاله ومعرفی انواع آن
۱۳۹۴/۲/۱۶

توصیه هایی برای زمان مطالعه

توصیه هایی برای زمان مطالعه
۱۳۹۳/۱۱/۸

تدوین محتوای آموزشی دوره های مجازی دانشگاه علامه

تدوین محتوای آموزشی-محتوای آموزشی-تدوین محتوای آموزشی دوره های مجازی دانشگاه علامه-دانشگاه علامه
۱۳۹۴/۱/۱۸

شیوه جدید پژوهش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهید بهشتی

رییس دانشگاه شهید بهشتی: هم اکنون نیازمند شکل گیری مدل جدید در پژوهش تحصیلات تکمیلی هستیم که دانشگاه شهید بهشتی آغازگر این مدل جدید در گسترش فعالیتهای پژوهشی است. طهرانچی رییس دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: از جمله اولویتهای دانشگاه شهید بهشتی در سال ۹۴ در حوزه پژوهش تحصیلات تکمیلی است و برنامه داریم این اولویت به صورت برنامه‌ریزی و همگرا به عنوان مدل دیگر دانشگاه‌ها نیز استفاده شود. وی با اشاره به این مطلب که سرمایه‌های زیادی در پژوهش تحصیلی تکمیلی وجود دارد، افزود: در سال گذشته ۱۶۲ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها جذب شدند، یعنی می‌توانیم با استفاده از پتانسیل این افراد ۱۶۲ هزار تحقیق آموزش عالی در بخشهای دولتی و خصوصی انجام دهیم. رییس دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: برای گسترش فعالیتهای پژوهشی نیازمند تغییر رویه در کشور هستیم که این تغییرات باید از دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه شهید بهشتی آغاز شود. طهرانچی تصریح کرد: سالانه بیش از ۲ هزار پایان نامه کارشناسی ارشد در دانشگاه‌ شهید بهشتی تدوین می‌شود که پایان‌‌نامه باید از لحاظ محتوایی هم گرا شود. وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا اولویتهای دانشگاه شهید بهشتی از سوی نقشه جامع علمی انجام می‌شود و یا اینکه خود دانشگاه تعیین می‌کند، اظهار داشت: نظام رصد و پایش که طرح اولیه آن بحث فضای مجازی است از طریق دانشگاه‌ها در حال انجام است، البته نقشه جامع علمی کشور نیز مهم است ولی برنامه‌ای در سطح دانشگاه نمی‌تواند ارائه دهد، بنابراین نیازمند مدلی در حد توانایی وضعیت دانشگاهها هستیم. طهرانچی در ادامه در خصوص هم افزا کردن پایان‌نامه‌ها اظهار داشت: برای هم افزا کردن پایان‌نامه‌ها هزینه‌‌های میلیونی پرداخت شده است و در حال حاضر نیز این کمکها ادامه دارد البته تمام حمایتهای دانشگاه در این زمینه چنانچه سرمایه‌های اداری که میزان هزینه و حامیان این امر را نیز شامل می‌شود را می‌توان به عنوان حمایت در نظر گرفت. وی خاطر نشان کرد: ما به دنبال تبدیل سرمایه مساوی به سرمایه دانشجویی در دانشگاه‌ها هستیم-تحصیلات تکمیلی-پژوهش تحصیلات تکمیلی-دانشگاه شهید بهشتی
۱۳۹۵/۷/۱

دروس امتحانی کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۹۶

دروس امتحانی کنکور دکتری مدیریت صنعتی سال ۹۶ ، مدیریت صنعتی ، کنکور مدیریت صنعتی ، کنکور دکترای مدیریت صنعتی ، دروس امتحانی کنکور مدیریت صنعتی 96 ، کنکور مدیریت صنعتی مقطع دکتری ، محتوای دروس کنکور دکترای مدیریت صنعتی ، دکترای مدیریت صنعتی ، کنکور دکتری 96 ، کنکور دکترای 96


انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه