تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

مراقبت از قلب دوم


تاریخ :    ۱۳۹۳/۱۱/۲۸     بازدید :    ۶۹۹

مراقبت از قلب دوم

 

 

 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

 

مشاوره دهنده تخصصی 

 

برای تماس با مشاورین  از تلفن ثابت با شماره  9099071611   تماس حاصل فرمایید.

 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

 

حتي ايام تعطيل

 

 

مراقبت از قلب دوم

 

 

 نخستین گام برای پیشگیری از این مساله خرید کفش هایی است که هنگام پوشیدن در آن احساس راحتی کرده و نیازی نباشد که به زور آنها را بپوشید. به دنبال کفش هایی از جنس پارچه های نرم یا چرم باشید و سپس برای آزمایش اینکه مطمئن شوید به پاهای شما فشار نمی آورد، قبل از اینکه بیرون آنها را بپوشید، یک یا چند ساعت آنها را در خانه به پا کنید. گاهی کفش های راحتی هم می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند. بعضی وقت ها کفش های باکیفیتی را خریداری می کنید اما بازهم پاهایتان تاول می زند. اگر دچار تاول های بسیار دردناکی شدید، با یک صابون معمولی مخصوص شستن دست ها، تاول ها را شست وشو داد و سعی کنید بدون اینکه به آنها آسیبی برسانید آنها را به حال خود رها کنید.

اما اگر درد ناشی از آنها غیرقابل تحمل بود، با استفاده از یک سوزن که با الکل آن را ضدعفونی کرده اید، سوراخ کوچکی در کنار تاول ها ایجاد کنید و بگذارید مایع آبکی داخل آن خارج شود ولی به پوست آن دست نزنید. سپس کمی پماد آنتی بیوتیک روی آن بمالید و با یک باند استریل زخم را بپوشانید. اگر مبتلا به دیابت هستید این کار را در خانه انجام ندهید.

 

● درمان پاشنه پای خشک و ترک خورده

 

پوشیدن کفش های باز می تواند لایه نرم پاشنه پا را از بین ببرد و سبب ترک خوردن پوست شود. در صورتی که ترک های عمیقی روی پاشنه پاهایتان به وجود آمده آنچنان که می توانید خون خشک شده را روی آن مشاهده کنید، پاشنه های پای خود را با روغن آنتی بیوتیک درمان کرده و با یک باند ببندید. متخصصان می گویند که اگر فقط دچار یک خشکی پاشنه پای معمولی در تابستان هستید، هر روز از مرطوب کننده های لایه بردار استفاده کنید و یک یا دوبار در هفته موقع دوش گرفتن از سنگ پا هم استفاده کنید. استفاده از سنگ پا به صورت خشک می تواند ترک های پوستی را بدتر کند. پاشنه پای خشک و ترک خورده می تواند از علایم ناراحتی هایی مانند قارچ ها، پسوریازیس، مشکلات تیرویید و دیابت نیز باشد. اگر دچار چنین ناراحتی هایی هستید، برای روشن ترشدن مساله به یک متخصص بیماری های پا یا متخصص پوست مراجعه کنید.

 

● در مورد دمپایی های خود تجدیدنظر کنید

 

پوشیدن بیش از حد دمپایی تابستانی می تواند باعث افزایش ترک ها، درد پاشنه پا و التهاب تاندون ها و بدشکل شدن انگشت شست پا شود. اینها کفش هایی نیستند که شما بخواهید آنها را از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب بپوشید. این دمپایی ها در واقع برای اینکه به مدت طولانی از آنها استفاده کنید درست نشده است. اما ایستادگی در برابر این مساله دشوار است. شیوه هایی هم وجود دارد که می توانید دمپایی را به انتخابی ایمن برای پوشش پای خود تبدیل کنید. همه دمپایی ها مثل هم درست نشده اند. آنهایی را انتخاب کنید که دارای کفی ضخیم تر با رویه منحنی باشند و هر چه دارای بندهای بیشتری باشند بهتر است. چون می تواند فشار وارده بر انگشت شست پا را برای محکم گرفتن دمپایی کاهش دهد، بنابراین دمپایی به راحتی از پای شما سر نمی خورد. دمپایی یا هر نوع کفش دیگر باید آنقدر محکم باشد که نتوانید آن را از وسط تا کنید. این اولین راهنمای شما برای خرید کفشی است که کاملا محافظ پای شما باشد. برای اتاق رختکن یا استخر از دمپایی های بسیار نازک استفاده کنید.

 

● پابرهنه راه نروید

 

شاید پابرهنه راه رفتن یکی از بزرگ ترین لذت های تابستانی باشد، اما این عمل می تواند خطر ابتلا به ویروس های عفونی مثل زگیل ها، قارچ ها درست مانند پای ورزشکاران، یا باکتری هایی که می توانند سبب عفونت پوست شوند را افزایش می دهد. این بیماری ها در محیط های گرم و مرطوب مانند استخرهای عمومی بسیار سریع منتشر می شوند. راه رفتن بدون کفش خطر رفتن جسم خارجی به پاها مانند قدم گذاشتن روی شیشه یا تراشه ها را افزایش می دهد. حتی راه رفتن پابرهنه در خانه هم می تواند مشکل آفرین باشد، چون پاها هیچ محافظی ندارند. اگر در خانه شما قانون این است که بدون کفش وارد خانه شوید، حتما یک جفت کفش راحتی یا دمپایی روفرشی بپوشید.


● از عفونت دور شوید

 

برای برخی افراد، گرمای هوا به معنی عرق کردن پاهاست و مساله این است که رطوبت پاها می تواند خطر تجمع عفونت ها را بسیار بالا ببرد. متخصصان پیشنهاد به پوشیدن جوراب هایی می کنند که قادرند رطوبت را به خود جذب کنند و تاکید می کنند که زود به زود آنها را تعویض کنید. اگر قادر به دوش گرفتن نیستید، دست کم پاهای خود را بشویید. برای پاهای خود محیطی خنک و خشک ایجاد کنید.

 

رازی طبیعی برای پاها: چای سیاه معمولی را دم کرده، بگذارید خنک شود و پاهای خود را ۳۰ دقیقه در آن بگذارید. ماده تانین موجود در چای می تواند تولید عرق پا را کاهش دهید.

 

مراقب باشید:پژوهشی در دانشگاه میامی نشان داده که یک جفت دمپایی می تواند پناهگاه ۱۸هزار باکتری بسیار بزرگ شامل انگل ها، ساس های خطرناک و میکروب هایی خطرناک مثل اوویوس استافیلوکوکوس باشد. راه رفتن در خیابان ها با کفش های باز می تواند باعث آلودگی پاهای شما شود بعد هم شما کفش ها را در می آورید و وارد خانه می شوید و پاهای شما مخزنی از انواع میکروب هاست که شما از بیرون به داخل خانه آورده اید و در یک لحظه آنها را به همه جا منتشر می کنید. چند اقدام ساده پیشگیرانه نیز می تواند شما را سالم و سلامت نگه دارد: پیش از اینکه وارد خانه شوید کفش های خود را دربیاورید و در صورت امکان روی فرش راه نروید چون دمپایی ها می توانند حامل میکروب ها باشند. از این رو به سرعت دمپایی های راحت خود را بپوشید پس از اینکه کفش هایتان را درآوردید، دست های خود را حدود ۲۵ تا ۳۰ ثانیه به طور کامل بشویید


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 3 و 6
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه