تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

امتحان و آزمودن از راه دور


تاریخ :    ۱۳۹۲/۱۲/۱۸     بازدید :    ۱۳۳۳

در شرایط آموزش و یادگیری از راه دور، امتحانات را می توان به روش های مکتوب، تشریحی و غیر تشریحی برگزار کرد. بدین ترتیب که می توان سوالات را از طریق ارتباطات شبکه ای توزیع و تصحیح کرد و یا آزمون را از طریق کنفرانس های تصویری به اجرا در آورد و از امکانات پشتیبانی آن بهره برد.

 

برای ایجاد و برقراری سمینارهای مجازی پیوسته و ناپیوسته به دروس، می توان با استفاده از این امکانات، بین گروه های متفاوت در محیط های گوناگون جغرافیایی ارتباط برقرار کرد و از این راه هم ارزیابی هایی را صورت داد.

 

با توجه به اهمیت مقوله ی آموزش و یادگیری مجازی در جهان امروز، کشورهای دارای فناوری در خور، از همان آغاز گسترش فناوری اطلاعاتی، برنامه هایی را برای همراهی و هم گامی با سیر تغییرات پیش آمده پی ریزی کرده اند. از سال 1988، اتحادیه ی اروپا سازمانی را با عنوان «مؤسسه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی» ایجاد کرده و در قالب برنامه های پنج ساله، توسط فناوری اطلاعات در مدارس و نظام آموزشی اروپا، راه کارهای دراز مدتی را تدوین کرده است. علاوه براین، یکی از سیاست های اصلی این کشورها، دست یابی به اینترنت ملی برای مقاصد آموزشی است که بر پایه ی این اصول بنا شده است:

 

1. تمامی مدارس باید به این شبکه دست رسی داشته باشند و به عنوان عضو، به صورت اینترانتی نیز از آن استفاده کنند.

 

2. همه ی معلمان باید از فناوری جدید اطلاعات و افزارهای ارتباطی مربوط و نیز فناوری جدید آموزشی، در حدی آگاهی داشته باشند که بتوانند از شبکه ی مزبرو استفاده ی مفید و موثری به عمل آورند.

 

3. همه ی امور و مسائل مالی مدارس با ادارات متبوع خود، باید از طریق این کانال ارتباطی، یعنی شبکه ی اینترانتی صورت پذیرد.

 

بدین ترتیب، عملکرد این نظام به صورت جامع و از راه دور به سه دسته ی کلی تقسیم می شود:

 

الف) فعالیت های آموزشی،

ب) فعالیت های پژوهشی،

ج) فعالیت های ستادی و اداری – مالی.

 

 

طبیعی است که این دستاوردها، بدون دست یافتن به فناوری اطلاعات جدید دست یافتن به فناوری اطلاعات جدید حاصل نمی شدند. اکنون ببینیم نقش فناوری اطلاعاتی جدید در آموزش چیست.


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 8 و 5
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه