تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400


    بازدید :    ۴۱۵۲


یکی از بزرگترین مشکلاتی که داوطلبین کنکور می توانند با آن دچار دردسر بشوند فراموشی شماره پرونده ثبت نام کنکور خود می باشد .البته این موضوع را هم در نظر داشته باشید که سازمان سنجش راهی را برای این دسته از داوطلبین کنکور 1400 که شماره پرونده خود را گم کرده اند یا فراموش کرده اند در نظر گرفته است تا بتوانند به راحتی برای دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400 خود اقدام نمایند . بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم با دقت تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید و در صورتیکه با هر گونه سوال و یا مشکلی مواجه شدید حتما با استفاده از شماره های درج شده بر روی سایت با مشاورین سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید تا آنها بتوانند شما را در این امر راهنمایی نمایند.


کاربرد شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400 را می توان اینگونه بیان کرد که :

1) انجام اصلاحات در فرم ثبت نام کنکور 1400

2) دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1400

3) دریافت اعلام نتایج اولیه کنکور 1400

4) اقدام برای انتخاب رشته کنکور 1400

5) دریافت اعلام نتایج کنکور 1400

بنابراین داوطلبین باید در نظر داشته باشند در صورتی که شماره پرونده ثبت نام کنکور سراسری 1400 خود را نداشته باشند با مشکلات جدی مواجه خواهند شد بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم حتما برای دریافت شماره پرونده کنکور 1400 خود اقدام نمایید.


جهت مشاوره تلفنی دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور  

تماس از تلفن ثابت بدون کد       9099071613 

 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

 


نحوه دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400

نحوه دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400 بدین صورت می باشد که داوطلب در اولین گام می بایست به سایت سازمان سنجش وارد شود و مطابق عکس های زیر برای دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400 اقدام نماید.


پس از اینکه قسمت ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش وارد شدید مطابق عکس زیر باید یکی از دو گزینه را انتخاب نمایید . در صورتیکه قبلا عضو سایت شده باشید می توایند با انتخاب ورود به سیستم درخواست خود را ثبت نمایید. اما اگر عضو سایت سازمان سنجش نبوده اید می بایست با انتخاب عضویت در سایت مطابق عکس زیر تمامی اطلاعات خود را ثبت نمایید. 



اما اگر عضو سایت سازمان سنجش نبوده اید می بایست با انتخاب عضویت در سایت مطابق عکس زیر تمامی اطلاعات خود را ثبت نمایید. موضوع مهمی که باید بدان توجه داشته باشید این می باشد که باید در وارد کردن اطلاعات خود در سایت دقت نمایید چرا که پس از عضويت امکان تغيير و ویرایش مشخصات فردي وجود ندارد . در ضمن با توجه به اينکه رمز پروفايل به پست الکترونيکي وارد شده در اين فرم، ارسال مي شود بايد پست الکترونیکی معتبر و فعال باشد؛ لازم به ذكر است هر کاربر بايد ایميل مخصوص به خود داشته باشد و استفاده از يک ايميل براي چندين کاربر امکانپذير نيست


حال که ثبت نام شما انجام شده است می بایست وارد سیستم شوید و رمز و نام کاربری خود را وارد نمایید.

موضوع بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که در زمان ثبت درخواست خود مبنی بر دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400 را به خوبی شرح دهید و در صورتی که درخواست خود را به درستی ثبت ننمایید از طرف سازمان سنجش پاسخی برای شما ارسال نخواهد شد بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم در صورتیکه در انجام این کار توانایی ندارید می توانید دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400 خود را به مشاورین سامانه صدای مشاور تحصیلی بسپارید . در همین راستا می توانید از طریق شماره های ثبت شده بر روی سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه بهره مند شوید.

شماره پرونده ثبت نام کنکور را گم کرده ام

با توجه به اینکه در این روزها بسیاری از داوطلبین کنکور سراسری با مشاورین سامانه صدای مشاور تماس گرفته اند و همواره در رابطه با اینکه شماره پرونده ثبت نام کنکور را گم کرده ام و حال باید چه کنم سوال می پرسند تصمیم گرفتیم طی یک مقاله این موضوع را برای داوطلبین شرح دهیم بنابراین باید بگوییم که اگر داوطلبی شماره پرونده خود را گم کرده یا فراموش کرده است می تواند با طی کردن مراحل بالا اقدام به دریافت شماره پرونده ثبت نام کنکور 1400 اقدام نماید. در صورتیکه کد رهگیری خود را گم کرده اید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله مربوط به آن را با کلیک بر روی لینک زیر مطالعه نمایید.


دریافت کد رهگیری کنکور 1400  ( کلیک کنید )


جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 6 و 2
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه