تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

رشته مهندسی صنایع دانشگاه ازاد بدون کنکور 1400


تاریخ :    ۱۴۰۰/۴/۲۱     بازدید :    ۹۸۰


بازار کار مهندسی صنایع برای خانم ها ؟ زمان انتخاب رشته میشود و شروع مجدد نگرانی داوطلبان کنکوری. داوطلبان کنکور ریاضی که علاقه مند به تحصیل  در رشته صنایع هستند میخواهند بازار کار مهندسی صنایع برای خانم ها را بدانند. زیرا شرایط تحصیل و کار برای دانشجویان خانم بسیار متفاوت است. سوالات بسیاری ذهن داوطلبان را به خود درگیر کرده است. 
داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری 1400 و دریافت نتایج اولیه کنکور 1400 به دنبال دفترچه کنکور ۱۴۰۰ هستند. پس از مشاهده جواب به دنبال نرم افزار انتخاب رشته کنکور 1400 یا دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 1400 هستند. گروهی نیز نتایج نهایی کنکور 1400 دریافت کرده و با استفاده از کارنامه سبز کنکور 1400 میخواهند رشته دیگری را انتخاب کنند.
همه این افراد جهت دریافت مشاوره میتوانند با شماره تلفن های ذکر شده با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

آیا خانم ها میتوانند در رشته مهندسی صنایع تحصیل کنند؟

آیا شرایط تحصیل این رشته برای خانم ها مناسب است؟

چه دانشگاه هایی رشته مهندسی صنایع را ارائه میدهند 


رشته مهندسی صنایع دانشگاه ازاد بدون کنکور 1400

دانشگاه ازاد در بسیاری از رشته های دانشگاهی اقدام به پذیرش بدون کنکور مینماید.

از این جهت همواره این سؤال از ذهنشان می گذرد که آیا امکان تحصیل مهندسی صنایع بدون کنکور را در ایران دارم؟ در این صورت شرایط مهندسی صنایع بدون کنکور چیست؟ اصلاً شهریه مهندسی صنایع بدون کنکور در هر کدام دانشگاه های پذیرنده چقدر است؟ هزینه مهندسی صنایع بدون آزمون در هر ترم تحصیلی دانشگاه های پذیرنده چقدر است؟

 مهندسی صنایع از جمله رشته های پرتقاضا و البته پر هزینه دانشگاه آزاد است. بسیاری از داوطلبان تمایل تحصیل بدون کنکور در این رشته را دارند. برای اطلاع از دانشگاه محل پذیرش بدون کنکور مهندسی صنایع با شماره های ذکر شده تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید.


بازار کار مهندسی صنایع برای خانم ها


و هزاران سوال در این زمینه به ذهن داوطلبان میرسد. اگر میخواهید یک انتخاب رشته موفق داشته باشید باید با مشاوران با تجربه ارتباط بگیرید. کارشناسان صدای مشاور میتوانند شما را در تمامی مراحل کنکور و انتخاب رشته راهنمایی کنند. برای ارتباط با کارشناسان کافیست با شماره های ذکر شده بدون گرفتن کد تماس حاصل فرمایید.

عموما بازار کار رشته صنایع به صورتی است که مهندسین صنایع در ایران کارشان مهندسی صنایع نیست و عموما در بخش مدیریت مشغول به کار میشوند.بین مهندسی صنایع و مدیریت مرزهای مشخصی وجود دارد. اولا مهندسان صنایع عمدتا باید به مسایل مدیریت عملیات (مثل برنامه ریزی تولید) بپردازند. ثانیا ابزارهای مهندسان صنایع عمدتا ریاضی و کمی و ابزارهای مدیریت عمدتا کیفی و رفتاری است. به نظر می رسد چون کار کردن در حوزه اول سخت است مهندسان صنایع کارهای سهل و ممتنعی مثل برنامه ریزی استراتژیک، سازماندهی و سیستم های اطلاعات را ترجیح می دهند و علاقه ای به کارهای تحقیق در عملیاتی و آماری که قلب تخصصی مهندسی صنایع است ندارند. 
افرادی که رشته صنایع میخوانند باید توانایی زیر را داشته باشند.

تحلیل و بررسی سیستم های موجود، بازنگری جدول زمانبندی تولید، مشخصات فنی، جریان کار تولید و سایر اطلاعات برای درک روش ها و فعالیت های بخش تولید یا خدمات

سنجش چگونگی تولید محصولات یا ارائه خدمات با حداکثر کارآیی

توسعه  سیستم های کنترل مدیریت برای برنامه ریزی مالی و تحلیل هزینه ها به شکل موثرتر

پیاده سازی روش های کنترل کیفیت برای حل مشکلات تولید و کاهش هزینه ها

همکاری با مشتریان و مدیریت برای توسعه استانداردهای طراحی و تولید

طراحی سیستم های کنترلی برای هماهنگی فعالیت ها و برنامه ریزی تولید برای اطمینان از کیفیت مناسب محصولات

آموزش مدیران، سرپرستان و کارگران در صورت نیاز

رعایت کلیه اصول ایمنی در کار


شهریه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی


یکی از مهم ترین سوالاتی که داوطلبینی که قصد ادامه تحصیل در رشته صنایع در دانشگاه آزاد دارند این است که شهریه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد 98 به چه میزان می باشد. البته باید گفت که با توجه به بالا بودن شهریه دانشگاه آزاد نسبت به دیگر دانشگاه ها از قبیل پیام نور ، غیر انتفاعی ، پیام نور و ... این امر یکی از بزرگ ترین دغدغه های این داوطلبین می باشد. این افراد باید بدانند که اولا در عرف جامعه ارزش مدرک دانشگاه آزاد به نسبت دیگر دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی و ... بیشتر می باشد و در زمان استخدام میتوان گفت بعد از دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه مدرک دانشگاه آزاد معتبر نر است. بر اساس تمامی صحبت های گفته شده می توان گفت حتی با بالا بودن شهریه دانشگاه آزاد باز هم ارزش این را دارد که در دانشگاه آزاد درس خواند.


یکی دیگر از دغدغه های داوطلبین کنکور در زمان انتخاب رشته این است که آیا درس خواندن در رشته مهندسی صنایع بهتر است یا دیگر رشته های مهندسی و آیا آینده شغلی این رشته به گونه ای می باشد که ارزش پرداخت شهریه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد 98 را داشته باشد؟

در جواب این سوال باید گفت که آینده شغلی مهندسی صنایع به گونه ای است که دانشجو پس از فارغ التحصیلی می تواند در زمینه هایی از قبیل مدیریت تولید ، سیستم های تولیدی ، مهندسی مالی ، مهندسی کیفیت ، مدیریت مهندسی ، مهندسی سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت پروژه و ... مشغول به کار شود و یا در مشاغلی مانند بانکداری، خدمات مشاوره‌ای، صنعت بیمه، شرکتهای هواپیمایی، کشتیرانی، بیمارستانها، کارخانجات، کشت و صنعت، خدمات شهری، استادیوم های ورزشی و یا هر مکان دیگری که نیاز به برنامه‌ریزی، هدایت، مدیریت و ارتقا بهره‌وری دارد به کار مشغول شوند. بر همین اساس می توان گفت " بله پرداخت شهریه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد و تحصیل در رشته صنایع ارزش سرمایه گذاری دارد "


شهریه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد برای دانشجویان دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت و یک شهریه متغیر خواهد داشت که در جداول ذیل به تمامی آنها اشاره نموده ایم. موضوع مهمی که در شهریه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد باید بدان اشاره نماییم این است که دانشجویانی که  وارد دانشگاه می شوند شهریه ثابت آنها تا پایان مدت تحصیل آنها ثابت خواهد ماند اما شهریه متغیر آنها هر ساله با افزایش شهریه دانشگاه آزاد افزایش می یابد. با توجه به اینکه هنوز میزان دقیق شهریه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اعلام نشده است ولی می توانید با توجه به افزایش 10 الی 15 درصدی دانشگاه آزاد میزان حدودی شهریه را محاسبه نمایید. توجه داشته باشید به محض اطلاع رسانی رسمی دانشگاه آزاد در رابطه با شهریه مهندسی صنایع  دانشگاه آزاد  از طریق به روز رسانی این متن میزان دقیق را به شما اطلاع رسانی می نماییم و یا می توانید برای دریافت آخرین اخبار شهریه دانشگاه آزاد عضو کانال رسمی سامانه صدای مشاور شوید و یا با استفاده از شماره های درج شده بر روی سایت با مشاوران صدای مشاور در تماس باشید





جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

کلمات کلیدی :

سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 3 و 3
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه