تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب
تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613
بررسی عوامل موثر بر مدیریت کیفیت خدمات بر اساس ادراک کارکنان بانک تجارت استان فارس
"سامانه صدای مشاور تحصیلی"
مشاوره دهنده تخصصی مقالات و پایان نامه
برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071613 تماس بگیرید.
تماس از 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
بررسی عوامل موثر بر مدیریت کیفیت خدمات بر اساس ادراک کارکنان بانک تجارت استان فارس
نام دانشجو |
|
مديريت علوم بانكي |
رشته تحصيلي |
دکتر منوچهر انصاری |
استاد راهنما |
دکتر سارا فخریان |
استاد مشاور |
رافیک نظریان |
استاد داور |
1386/8/23 |
سال دفاع |
اين پژوهش با عنوان بررسي عوامل مؤثر بر مديريت كيفيت خدمات، براساس ادراك كاركنان بانك تجارت استان فارس ميباشد، با توجه به اينكه در مؤسسات مالي، نحوه ارائه خدمات بسيار مهم ميباشد و معمولاً كيفيت پائين خدمات، از رفتارها و برخوردهاي كاركنان ناشي ميشود، بنابراين شناخت عوامل تأثيرگذار بر متغيرهاي رفتاري كاركنان (انگيزش، رضايت شغلي و تعهد سازماني) كه ميتوانند بر كيفيت خدمات ارائه شده مؤثر باشد، براي سازمانهاي خدماتي حائز اهميت است. لذا اين تحقيق با هدف تعيين رابطه جو سازماني و ادراك كاركنان از كيفيت خدمات ارائه شده، انجام شده است. اطلاعات مورد نياز اين تحقيق با استفاده از پرسشنامهاي شامل 63 سؤال بسته و يك سؤال باز جمعآوري و مورد تجزيه و تحليل آماري قرار گرفته است. يافتههاي تحقيق نشان ميدهد كه: از نظر كاركنان بانك تجارت استان فارس، ابعاد شش گانه جو سازماني با متغيرهاي رفتاري كاركنان يعني انگيزش، تعهد سازماني و رضايت شغلي همبستگي معني داري دارند. همچنين متغيرهاي انگيزش، رضايت شغلي و تعهد سازماني با ادراك كاركنان از كيفيت خدمات ارائه شده و ادراك كاركنان از قضاوت مشتري درخصوص كيفيت خدمات ارائه شده، همبستگي دارند. بطور كلي نتايج تحقيق نشان ميدهد كه عوامل تعيين كننده جو سازماني با ادراك كاركنان از كيفيت خدمات ارائه شده همبستگي معني داري دارد. |
چكيده فارسي |
The present research studies the analysis of effective factors on services quality management, based on employee perceptions in Tejarat Bank of Fars province. Considering the fact that the of offering services in financial institutions are of great importance and the law quality of these services results from the behaviors of the employees, the recognition of the factors contributing to behavioral variables of the employees (motivation, job satisfaction and organizational commitment) which can affect the quality of the services rendered is of paramount importance. Thus, the present research has been undertaken to investigate the relationship between the organizational climate and the employee’s perceptions and vies of the services rendered. The data required for the present research have been collected and statistically analyzed using a questionnaire comprising of 63 closed questions ad an open- ended question. The findings the present research show that: From the viewpoint of Fars province, Tejarat Bank employees, the six dimensions of organizational climate are significantly correlated with behavioral variables of the employees, i.e., motivation, organizational commitment and job satisfaction. In addition, the variables motivation, job satisfaction and organizational commitment correlate with employee perception of the quality of the services rendered and employee perception of customer evaluation of the quality of the services rendered. In general, the results of the research show that the factors contributing to organizational climate correlate significantly with employees perception of the quality of the services rendered. |
لینک های مرتبط
موضوعات سایت
صدای مشاور تحصیلی
مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی
مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071613
تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.
طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو
نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه
سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
سوالات کاربران