تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

تازه ترین خبر نظام وظیفه در مورد مشمولان سربازی و داوطلبان کنکور سراسری 96


تاریخ :    ۱۳۹۷/۱/۱۷     بازدید :    ۹۱۷۲

تازه ترین خبر نظام وظیفه در مورد مشمولان سربازی و داوطلبان کنکور سراسری 95

 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

 

مشاوره دهنده تخصصي کنکور

 

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس حاصل فرمایید

 

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

 

حتي ايام تعطيل

 

 

تازه ترین خبر نظام وظیفه در مورد مشمولان سربازی و داوطلبان کنکور سراسری 95

 

اداره اجتماعي سازمان وظيفه عمومي ناجا ، طي اطلاعيه اي اعلام داشت : داوطلبان مرد شركت كننده در آزمون سراسري و دانشگاه آزاداسلامي سال1395لازم است به هنگام پذيرش در دانشگاه (قبولي قطعي)يكي از شرايط زير را از لحاظ وضعيت مشموليت و مقررات وظيفه عمومي دارا باشند درغير اين صورت مجاز به ادامه تحصيل نخواهند بود .

1-داشتن كارت پايان خدمت .                                         

2-داشتن كارت معافيت دايم (كفالت ، پزشكي ، ايثارگران و موارد خاص).

3-داشتن برگ معافيت موقت بدون غيبت (پزشكي،كفالت و ساير ...) در مدت اعتبار آن مشروط به اين كه از تاريخ اخذ مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي تا زمان پذيرش در دانشگاه بيش از يك سال سپري نشده باشد .

4-دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه كه به صورت حضوري مشغول به تحصيل بوده و تا تاريخ 31/6/94 در سنوات مجاز تحصيلي فارغ التحصيل مي شوند .

5-فارغ التحصيلان ديپلم بشرط اتمام تحصيل تا پايان 22 سالگي و پيش دانشگاهي بشرط اتمام تحصيل تا پايان 24 سالگي بصورت پيوسته و حضوري(روزانه،بزرگسالان و آموزش از راه دور) و مشروط به اين كه از تاريخ فراغت از تحصيل آنان در مقطع ديپلم يا پيش دانشگاهي تا زمان قبولي قطعي در دانشگاه بيش از يك سال سپري نشده و همچنين قبل از ثبت نام در دانشگاه نيز وارد غيبت نشده باشند .

6-دانش آموزاني كه قبل از سن مشموليت (18سالگي تمام) موفق به اخذ ديپلم يا پيش دانشگاهي به صورت حضوري يا غيرحضوري شده باشند به شرط نداشتن غيبت و سپري نشدن بيش از يك سال از تاريخ اخذ ديپلم يا پيش دانشگاهي .

توضيح :دانش آموزاني كه قبل از سن مشموليت موفق به اخذ ديپلم يا پيش دانشگاهي مي شوند چنانچه حداكثر تا شش ماه پس از رسيدن به سن مشموليت (18سالگي تمام) وارد دانشگاه شوند مجاز به ادامه تحصيل مي باشند در غيراين صورت به دليل ورود به غيبت ،مجاز به ادامه تحصيل نخواهند بود . مگر اين كه در مهلت شش ماه معرفي ، خود را از طريق يكي از دفاتر پليس +10 به وظيفه عمومي معرفي كرده و داراي برگ اعزام بدون غيبت باشند .

7-دانش آموزاني كه پس از ترك تحصيل و در مهلت يكساله معرفي به وظيفه عمومي، موفق به اخذ ديپلم يا پيش دانشگاهي بصورت داوطلب آزاد شده باشند به شرط نداشتن غيبت و سپري نشدن بيش از يك سال از تاريخ اخذ ديپلم يا پيش دانشگاهي .

8-فارغ التحصيلان ديپلم و پيش دانشگاهي دارنده برگ اعزام به خدمت بدون غيبت كه تاريخ اعزام آنان سپري نشده باشد مضافاٌ مشروط به اين كه از تاريخ اخذ مدرك تحصيلي تا زمان پذيرش در دانشگاه بيش از يك سال سپري نشده باشد .

9- متولدين نيمه اول سال 1342 و قبل از آن به شرطي كه تغيير سن نداده باشند .

10 -كاركنان وظيفه (سربازان در حال خدمت) بدون غيبت اوليه به شرطي كه در مقاطع كارشناسي و بالاتر پذيرفته شوند .

11- كاركنان وظيفه اي كه خدمت دوره ضرورت آنان تا تاريخ 31/6/94 به پايان مي رسد.( اين دسته از افراد مجاز به شركت در آزمون مي باشند ليكن بايد به هنگام ثبت نام در دانشگاه ، گواهي يا كارت پايان خدمت ارائه نمايند )

12- طلاب علوم ديني داراي معافيت تحصيلي حوزه.

- اين دسته از طلاب ، مادامي كه اشتغال به تحصيل آنان از سوي مركز مديريت حوزه علميه مربوط تأييد شود مي توانند باهمان معافيت تحصيلي حوزه ، در دانشگاه نيز تحصيل نمايند و در صورتي كه معافيت تحصيلي آنان به هردليل از سوي حوزه لغو گردد ، مجاز به ادامه تحصيل در دانشگاه نمي باشند .

13-كاركنان پايور شاغل در نيروهاي مسلح با ارايه گواهي اشتغال به خدمت و موافقت از سازمان مربوط براي ادامه تحصيل .

14 دانشجويان انصرافي در صورتي كه در سقف سنوات مجاز تحصيل انصراف داده و همچنين از تاريخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلي تا زمان پذيرش در دانشگاه و رشته جديد بيش از يك سال سپري نشده باشد .

 نكات مهم در ارتباط با شرايط ادامه تحصيل و صدور معافيت تحصيلي براي مشمولان :

  • مشمولان غايب مجاز به ادامه تحصيل نمي باشند و درصورت شركت در آزمون و قبولي در آن ، مجوز تحصيلي براي آنان صادر نگرديده و دانشگاهها مجاز به ثبت نام از آنها نمي باشند .

2- دانشجويان اخراجي تا پايان خدمت دوره ضرورت يا اخذ معافيت دايم مجاز به ادامه تحصيل نمي باشند.( به جز افرادي كه قبل از ورود به سن مشموليت اخراج شده اند).

3- فارغ التحصيلان مقطع كارداني مجاز به شروع به تحصيل در مقاطع كارشناسي پيوسته ، كارشناسي ارشد پيوسته و دكتري پيوسته و همچنين فارغ التحصيلان مقطع كارشناسي مجاز به شروع به تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد پيوسته و دكتري پيوسته پزشكي ، دندانپزشكي ،داروسازي و دامپزشكي نيستند .(به استثناي رشته هايي كه به تأييد وزارتين علوم و بهداشت فاقد دوره كارشناسي ناپيوسته مي باشند)

4-دانشجويان شاغل به تحصيل مجاز به شركت مجدد در آزمون نيستند و همچنين تحصيل مجدد در مقاطعي كه قبلاً از آن فارغ التحصيل شده اند ، مجاز نمي باشد .

5- ترخيص سربازان حين خدمت صرفاً جهت ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي و بالاترمجاز بوده و ترخيص آنان جهت تحصيل در مقطع كارداني مجاز نمي باشد .

6- دانشجوياني كه تمايل به انصراف و شروع به تحصيل مجدد دارند، در طول تحصيلات دانشگاهي (از ديپلم تا دكتري) فقط يكبار مجاز به انصراف مي باشند مشروط به اين كه در سنوات مجاز تحصيلي انصراف داده و از زمان انصراف تا شروع به تحصيل مجدد بيش از يك سال سپري نشده باشد .

7-دانشجويان مقاطع كارشناسي و بالاتر پيوسته كه پس از انصراف يا اخراج با اخذ مدرك مقطع پايين تر ، فارغ التحصيل شناخته مي شوند تا پايان خدمت دوره ضرورت يا اخذ معافيت دايم مجاز به ادامه تحصيل نيستند .

8-كاركنان وظيفه مجاز به تحصيل همزمان با انجام خدمت نيستند و درصورت قبولي در دانشگاه و داشتن شرايط ادامه تحصيل ، از خدمت ترخيص خواهند شد .

 

لینک های مرتبط

 

 



جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 5 و 5
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه