تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

بهترین منابع کنکور سراسری ۹۵ برای رشته ی تجربی


تاریخ :    ۱۳۹۴/۱۲/۴     بازدید :    ۱۹۵۲

بهترین منابع کنکور سراسری ۹۵ برای رشته ی تجربی

 

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تخصصي کنکور

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس حاصل فرمایید

تماس از ساعت 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

 


بهترین منابع کنکور سراسری ۹۵ برای رشته ی تجربی

 

یکی از مهمترین کارها برای موفقیت در کنکور تهیه منابع کمک آموزشی و تست زنی میباشد. یک دانش اموز کنکور تجربی برای انکه بتواند از متون کتب درسی بیشترین استنباط و تحلیل را داشته باشد ناگزیر به تهیه یکسری منابعی است که به تفهیم و تعمیق او سرعت بخشد.

توجه !!! توجه!!!

تغییرات سبک در کنکور از سال ۸۹-۹۰ اغاز شد و ادامه پیدا کرد. کنکور۹۴ به همه ما اثبات کرد که با روش های قدیمی به نتیجه نخواهید رسید!!

بنابراین بسیاری از موسسات ، اساتید (حتی اساتید معروف) ، کتابها ، انتشارات روشهای خود را قدیمی دیدند و فهمیدند اگر نخواهند با کنکور تغییر رویه دهند نمیتوانند رقابت کنند!!

بشدت توصیه میکنم به کلاسهایی بروید و کتابهایی بخرید که به روش جدید نه قدیمی به شما اموزش میدهند.حتی به گفته اکثر دانش اموزان دیگر کلاس رفتن فایده ای ندارد و بهتر است به جای ان برای خرید کتاب خوب هزینه کنید!

البته توجه داشته باشید بهتر است در هر درس یک منبع کمک آموزشی ، جزوه یا … و یک منبع تست زنی داشته باشید.

منبع کمک آموزشی را در کنار کتاب مطالعه کنید تا مطالب را بهتر یاد بگیرید و از منبع تست زنی خود را سنجش و ارزیابی کنید تا بفهمید چقدر تسلط دارید!

در ادامه بهترین منابع بروز رسانی شده کنکور را برای سال ۹۵ معرفی میکنیم. شاید بعضی از این کتابها را نداشته باشید. البته اصراری به تهیه همه ی انها نیست توجه کنید منبعی برای شما مناسب است که خودتان با ان براحتی درس را فرا بگیرید. شرط انکه منبع کیفیت مناسب دارد یا نه اینست که بتوانید تست های کنکور یکی دوسال اخیر را پس از مطالعه منابع خود، پاسخ دهید.

زیست شناسی : این درس به غولی برای عاشقان پزشکی تبدیل شده است! تست های زیست هرسال سخت تر ، مفهومی تر و حتی حفظی تر میشوند گویی طراح میخواهد دانش اموز واج به واج کتاب درسی را از بر باشد! اما با تلاش و مطالعه میتوان این غول را شکست داد.

برای زیست شناسی یک جزوه ی مناسب و کمک اموزشی پیدا کنید. درحال حاضر جزوات خوبی وجود دارد که میتوانید با کمک ان به نکات مهم و سوال خیز کتاب تسلط پیدا کنید. از کتابهای تست هم استفاده کنید که خود را همگام با تغییر سبک کنکور سراسری پیش برده اند.

رمز موفقیت در زیست شناسی یک چیز است و خیلی هم ساده است: تکرار و مرور!

رتبه های برتر چند ده بار کتاب را مرور کرده اند اگر میخواهید رتبه برتر شوید رکورد مرور را بزنید!

شیمی : یا بهتر است در این یکی  دوسال بگوییم ریاضی-شیمی!!!

تست های درس شیمی  هم شامل مسایل حل کردنی و هم مسایل حفظی است. در یکی دوسال اخیر تعداد مسایل ریاضی و حل کردنی در درس شیمی بشدت زیاد شده است. به نظر میرسد طراح قصد دارد با سرگرم کردن دانش اموزان روی مسایل ، کاری کند تا وقت این درس هدر رود و حتی فرصت به پاسخگویی تست های غیرحل کردنی نرسد.

پس تا میتوانید اول تست های حفظی و بعد در صورت داشتن وقت مسایل را پاسخ دهید.

 

ریاضی: گویند ریاضی از ریاضیت می اید. یعنی برای انکه بخواهید در ریاضیات درصد بالا بدست اورید باید ریاضت بکشید!

ریاضت شما یعنی تا میتوانید تست بزنید. البته منبع کمک اموزشی و یا شاید تدریس استاد نیز مهم باشد اما تست زنی زیاد شما را به تسلط میرساند.

انتخاب بین یکی از منابع مورد نیاز برای شرکت در کنکور به عهده خودتان است.

فیزیک: سد سخت دروس تخصصی کنکور۹۴ که به ادعای کارشناسان بالای ۷۰ درصد تست هایی که در کنکور امسال مطرح شد خیلی سخت بوده است!!!

شرح انچیزی که اتفاق می افتد بسیار ساده است! طراحان کنکور دیگر به فرمولها و حفظیات اهمیت نمیدهند و از شما بیشتر کاربرد فرمولها را در زندگی واقعی میخواهند. پس شما اول باید به فرمول و تست مسلط شوید و بعد انها را عمیقا درک کنید!

ادبیات: در کنکور ۹۴ عده ای عقیده داشتند که دروس عمومی اسانتر از سالهای قبل بوده است. شاید بتوان گفت تغییر سبکی مشاهده نشده و بخاطر همین اسانتر به نظر رسیده اند اما تست ها همچنان استاندارد لازم را حفظ کرده بودند.

باید ادبیات را مبحثی بخوانید. املا، لغت ، تاریخ ادبیات مباحث کاملا حفظی هستند که با مطالعه ی انها میتوانید حداقل ۴۰ درصد پاسخ دهید. برای هرکدام از اینها یک کتاب تهیه کنید. قرابت معنایی و ارایه ادبی هم دو مبحث مهم دیگر هستند .

برای قرابت کتاب هامون سبطی چندین سال است که رقیبی ندارد. برای ارایه ادبی هم انتشارات خیلی سبز کتاب خوبی دارد.

اما اگر میخواهید اقتصادی تر عمل کنید ادبیات موضوعی گاج کتاب عظیم الجثه ای منتشر کرده که همه ی نیاز های شمارا در ادبیات برطرف میکند

عربی: همیشه به دانش اموزانی که از درس عربی گریزان هستند توصیه میکنم اگر نمیخواهید قواعد را بخوانید لاقل ترجمه و تعریب را کار کنید. اگر تست های ترجمه و تعریب را درست بزنید ۴۰ درصد نمره کسب میکنید بدون خواندن قواعد!

برای عربی انتشارات گاج، خیلی سبز(فوت و فن) و به زبان ساده تر کتاب ایاد فیلی را میتوانید تهیه کنید.

گاج رسمی تر درس داده و فوت و فن شاید در حد یک دانش اموز انسانی و کتاب ایاد فیلی به زبان ساده! انتخاب باشماست.

زبان: در زبان انگلیسی کسی که لغت و واژگان خوبی داشته باشد هم در گرامر و هم در متن و کلوز تست موفق است.

کتابهای شهاب اناری از انتشارات مبتکران ویژگی بارزی دارند انکه لغات خارج از کتاب مرتبط هم در این کتابها موجود است تا دانش اموز دچار مشکل ازین نظر نشود.

برای تمرین متن و کلوز تست شدیدا تاکید میکنیم کتاب و نترسیم از متن انتشارات شبقره را تهیه کنید و هروز یک متن و یک کلوز کار کنید!

بعضی ها میگویند هرسال چند متن ازین کتاب انتخاب شده و در کنکور داده میشود! اثبات ادعای حرفهای انها به عهده خودشان!

دین و زندگی: درسی که پیش بینی میشد در کنکور۹۴ با سختی قابل ملاحظه ای رو به رو شود اما گویا دست طراحان برای سخت تر کردن دین و زندگی بسته اس و تا الان نتوانسته اند تغییر مهمی در طراحی سوالات ایجاد کنند.

کتاب معروف در این زمینه از انتشارات گاج کتاب حجیمی است و اگر وقت دارید و میخواهید دینی را بالا بزنید بخوانید در یر اینصورت کتاب جامع دین و زندگی آبی قلم چی تنها کتابی از این انتشارات است که توانسته برعکس بسیاری از کتابهای این انتشارات  تا حدودی به حیات خود ادامه دهد.

زمین شناسی : حسرت زمین شناسی را شاید رتبه ی دو رقمی بخورد که اگر زمین را صفر نمیزد شاید به رتبه ی کشوری تک رقمی میرسید!

اما زمین شناسی را حتی شده بصورت خلاصه و چکیده بخوانید. البته سخت ترین و پیچیده ترین درس شما زمین شناسی است چون کتاب توضیحات مبهمی داده و درس زمین بگونه ای است که حتما باید با شکل و تصویرهای فراوان تفهیم شود که متاسفانه در دسترس دانش اموزان نیست!

میتوانید از چکیده و خلاصه های انتشارات مهر و ماه استفاده کنید و در کنکور بصورت خیلی سریع سوالات را نگاه کنید اگر بلد بودید سریع پاسخ دهید وگرنه به درسهای دیگر برسید.

امیدوارم با صرف کمترین هزینه و دریافت بهترین امکانات به موفقیت برسید.

 

 لینک های مرتبط

 


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 5 و 1
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه