تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

رشته MBA بازاریابی بین المللی- اهداف و مزیت ها


تاریخ :    ۱۳۹۵/۳/۸     بازدید :    ۱۷۲۴


رشته MBA بازاریابی بین المللی- اهداف و مزیت ها

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تخصصی معرفی رشته های دانشگاهی

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071611  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

رشته MBA بازاریابی بین المللی- اهداف و مزیت ها

 
   
 

اهداف و مزیتهایMBA  بازاریابی بین المللی

محیط کسب و کار بین المللی در حال حاضر از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فن آوری و جغرافیای سیاسی در حال تغییرات بنیادی و گسترده ای است. این تغییرات پیدایش واقعیتهای جدید و متفاوت در بازار را در پی داشته است به طوری که مدیران آینده باید برای موفقیت در کار خود الگوهای فکری و رفتاری جدید و متفاوتی اتخاذ کنند.

بازاریابی بین المللی MBA (یا همان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی بین المللی) طراحی شده است تا دانشجویان را برای اشتغال در حرفه بازاریابی بین المللی آماده سازد. دانشجویان دانش و مهارتهای بنیادی و همچنین توانایی های شناسایی، تحلیل و حل مسائلی را کسب می کنند که ممکن است در بازاریابی بین المللی با آنها مواجه شوند و استراتژی های بازاریابی بین المللی را فراگرفته و توسعه می دهند.

چرا تحصیل MBA  بازاریابی بین المللی

آغاز دوره تحصیلی در ماه ژانویه، اکتبر، آوریل و ژوئیه است
در موسسه ای که پیشینه ای طولانی و موفقیت آمیز در آموزش و پرورش رهبران و مدیران کسب و کار دارد، تجربیات منحصر به فردی کسب می کنید.
شامل فعالیتهای حرفه ای بوده و توسط اساتید برجسته و چهره های مشهور حوزه بازرگانی تدریس می شود
هیچ تجربه و سابقه کاری نیاز نیست
این موسسه همچنین با ارائه آموزش های ضروری مهارتهای مهمی از قبیل نوشتن رزومه، مهارتهای ارائه و سخنرانی و تکنیک های مصاحبه، به شما در یافتن شغل مورد نظر در آینده کمک می کند.
دانش و نگرشهای عرفی و معمول را مورد بحث قرار داده و آنها را با دیدگاه های پیشرفته و بدیع، الگوهای فکری و بینشی جدید جایگزین می سازد.
آموزش و سنجش در این رشته، بر کار گروهی، شبیه سازی های کسب و کار و پروژه های واقعی، مبتنی بر تجزیه و تحلیل، متمرکز است.
پکیج آغاز دوره به همه دانشجویان MBA  که در ماه اکتبر به محیط آموزشی لندن (  London Campus) پیوستند ارائه می شود.
خدمات مشاوره ای جامع درباره ویزا و مهاجرت و همچنین پشتیبانی دانشجویی ارائه می شود.
 

دانشجویان، مجهز به مهارتهای پژوهشی و برقراری ارتباطات موثر، توانایی تحلیلی فوق العاده، نگرش و درک روشن از استراتژی و اندیشه های استراتژیکی از رشته بازاریابی بین المللی MBA فارغ التحصیل می شوند.همه این مهارتها و توانایی ها مورد نیاز و درخواست کارفرمایان سازمانهای بخش خصوصی، دولتی و سازمانهای بخش سوم (سازمانهای غیر انتفاعی، خیریه، امور داوطلبانه و ...) در سراسر جهان هستند.

هدف رشته بازاریابی بین المللی در MBA این است که فرصتی در اختیار دانشجویان قرار دهد تا در کسب وکار استراتژیک به مهارت و تخصصهای لازم دست یافته و در محیط های بین المللی توانایی و قابلیتهای بازرگانی کسب کنند.

ویژگی های اصلی این رشته عبارتند از:

ساختار مرحله ای که موقعیتی فراهم می کند در امور مالی بین المللی، کسب و کار جهانی و بازاریابی بین المللی تخصص یابید.
تاکید بر کاربرد دانش و مهارتها از طریق به عنوان مثال فرصتهای کارورزی و انجام پروژه های واقعی در بخش های خصوصی، دولتی و سازمانهای غیر انتقاعی و خیریه (سازمان های بخش سوم).
استفاده از فن آوری و نرم افزارهایی از قبیل GMMSO (سیستم آن لاین مدیریت بازاریابی جهانی)
آموزش و سنجش در گرایش بازاریابی بین المللی بر کار گروهی، شبیه سازی های کسب و کار و پروژه های واقعی، مبتنی بر تجزیه و تحلیل، متمرکز است.


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 7 و 2
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه