تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

نکته هایی در مورد مدیریت برتر


تاریخ :    ۱۳۹۱/۱۲/۲۶     بازدید :    ۱۰۷۷

  • در انجام کارها، روی شیوه ای خاص تاکید نکنید، شاید کسی بتواند از مسیر کوتاه تر و بهتری شما را به مقصد برساند.
  • از هر فرصتی برای استخدام و به کارگیری افراد برجسته استفاده کنید.
  • به خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار، در کارایی کارمندان ، موثر است.
  • با فرق گذاشتن بیهوده بین افراد گروه، انگیزه ی کاری آنان را از بین نبرید.
  • از مشورت و نظر خواهی با نیروی جوان، ابایی نداشته باشید.
  • با رفتارهای ضد و نقیض، اعتماد زیردستان را از خود سلب نکید.
  • در به وجود آوردن فضای رقابتی سالم، کوشا باشید.
  • برای ارتقای سطح دانش کارمندان و افزایش بهره وری آنان، کلاس های آموزشی ترتیب دهید و از لوازم کمک آموزشی بهره گیرید.
  • دقت کنید که توبیخ کارمند خطاکار، باید متناسب با اشتباهات اش تعیین شود.
  • در صورت لزوم، با قاطعیت نه بگویید.
  • سعی کنید با اصول ساده ی روان شناسی آشنا شوید.
  • طوری رفتار کنید که دیگران ، شما را به عنوان الگو انتخاب کنند و آینده ی کاری دلخواه خود را در قالب شخصیت  شما مجسم کنند.
  • هرگز در حضور کارمندان، پشت سر افراد بدگویی نکنید.
  • رعایت سلسله مراتب کاری را به مسوولان و سرپرستان گوشزد کنید.
  • با شروع به موقع جلسات، وقت شناسی را عملا به حاضران بیاموزید.
  • برای گیراتر شدن سخنان خود، همیشه چند عبارت کلیدی از بزرگان و افراد بر جسته در ذهن داشته باشید و در موقع لزوم، آن ها را به کار ببرید.
  • در انجام کارها به سه نکته بیش از بقیه توجه کنید: اعتماد به نفس، اعتماد به نفس، اعتماد به نفس
  • انتقاد پذیر باشید.
  • با بی توجهی، تلاش و زحمات زیردستان را بی ارزش نکنید.
  • نقش تبلیغات را در سود آوری سازمان ، نادیده نگیرید.
  • خواسته های خود را واضح و روشن بیان کنید و اطمینان حاصل کنید که کارمندان، به خوبی از جزئیات وظیفه ای که بر عهده آنان است ، مطلع هستند.
  • از هرکس، مطابق دانش و تجربه اش توقع داشته باشید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.
  • وظایف کارمندان را متناسب با توانایی های فیزیکی و حرفه ای آنان تعیین کنید.
  • در موارد بحرانی، خونسردی خود را حفظ کنید و چند استراتژی بحران زدایی مناسب با فعالیت های سازمانی خود را پیش بینی و طراحی کنید تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنید.
  • از رفتارهایی که شما را در سازمان ، عصبی معرفی می کند، پرهیز کنید.
  • انتقام جو نباشید.
  • در مورد چیزی که نمی دانید، به کسی اطلاعات اشتباه ندهید و از گفتن نمی دانم، هراسی نداشته باشید .

برگرفته از: مجله شادکامی و موفقیت/سال هشتم،

گردآورنده: حسین یوسفی


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 6 و 7
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه