تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

رفع مشکل میکروفن سیستم برای کلاس مجازی


   


رفع مشکل میکروفن سیستم برای کلاس مجازی

وقتی با لپ تاب وارد سایت میشیم حتما باید هندزفری یا هدفون داشته باشم؟ بدون اینا نمیشه صحبت کرد؟
بعد از این که به استاد درخواست میکروفون دادیم باید چه کاری انجام بدیم؟
ایا حتما باید میکروفون سیستم رو هم تنظیم کنیم یا از قبل تنظیم شده هست و ما فقط با اجازه ی استاد میتونیم صحبت کنیم؟

سوالات زیادی در رابطه با میکروفن سیستم برای کلاس مجازی پرسیده میشود که در ادامه مقاله توضیحات تکمیلی در رابطه با این موضوع برای شما عزیزان قرار داده ایم :


حل مشکلات مربوط به صدا در ادوب کانکت


امکان دریافت و انتقال صدا بدون ابزاری مثل هندزفری وجود دارد اما صدای دریافتی کیفیت پایینی داره و صدای انتقالی هم ضعیف و همراه خشش یا نویز به مقصد می‎رسه پس بهتره از یک هندزفری یا هدست میکروفن دار استفاده کنید.
قبل فعالسازی استاد اگر آیکون میکروفن وجود نداشت، بعد از فعال شدن آیکون ظاهر میشود و اگر پیش از این وجود داشت باید روی آن کلیک کنید تا به رنگ سبز دربیاید و بتوانید صحبت کنید.
در خصوص تنظیمات سیستم کامپیوتر هم ممکنه به صورت پیش فرض تنظیم شده باشد (این امر بستگی به سیستم شما دارد)
و در آخر بله اگر استاد دسترسی ایجاد کند میتوانید صحبت کنید

نکته مهم: پیش از ورود به کلاس مجازی چه در نسخه وب و چه در نرم ‌افزار دیوایس میکروفن خود را به سیستم متصل کنید و پس از اطمینان از اتصال وارد کلاس ادوب کانکت خود شوید.

ممکن است در حین استفاده از سیستم با قطعی صدا مواجه بشوید. زمانی به این مشکل روبرو میشوید که اساتید در هنگام اشتراک گذاری Screen یا تخته وایت برد و یا محتوای صوتی و تصویری، میکروفن را نیز فعال می‌کنند. این کار باعث قطعی صدای مدرس خواهد شد چراکه پهنای باند، حجم آپلود شده را به دلیل بالا بودن مقدار آن ساپورت نمی‌کند. در حقیقت انتقال دیتا و اطلاعات صدای نرم‌افزار ادوب کانکت از طریق پروتکل UDP که اگر بخشی از آن قطع شود به کلی از بین می‌رود و کاربر تنها دیتای پس از آن را می‌شنود. برای حل این مشکل بهتر است در هنگام اشتراک گذاری فایل‌ و محتوای صوتی یا تصویری، میکروفن را غیرفعال کنید.


جهت مشاوره تلفنی رفع مشکل میکروفن سیستم برای کلاس مجازی  

تماس از تلفن ثابت بدون کد       9099071613 

تماس از سراسر کشور       xxxxxxxxxx

 تماس از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )



حل مشکلات مربوط به صدا در سامانه دان






در صورت مشاهده این پیام خطا:

1.بر روی علامت قفل کنار نوار ادرس سایت بزنید

2. بر روی گزینه site settings بزنید

3. در صفحه باز شده دسترسی میکروفون را بر روی حالت allow قرار بدهید

4. مجدد ترک صدا کنید و میکروفون رو انتخاب کنید





جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

کلمات کلیدی :

سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 3 و 9
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه