تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

رشته هوشبری دانشگاه ازاد بدون کنکور 1400


تاریخ :    ۱۴۰۰/۴/۱۳     بازدید :    ۲۷۲


رشته هوشبری دانشگاه ازاد بدون کنکور 1400


داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری 1400 و دریافت نتایج اولیه کنکور 1400 به دنبال دفترچه کنکور ۱۴۰۰ هستند. پس از مشاهده جواب به دنبال نرم افزار انتخاب رشته کنکور 1400 یا دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور آزاد 1400 هستند. گروهی نیز نتایج نهایی کنکور 1400 دریافت کرده و با استفاده از کارنامه سبز کنکور 1400 میخواهند رشته دیگری را انتخاب کنند.
همه این افراد جهت دریافت مشاوره میتوانند با شماره تلفن های ذکر شده با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

این روزها بازار کار هوشبری بسیار داغ بوده و بیمارستان ها و مراکز درمانی بیشتر برای جذب دانشجویان هوشبری فارغ التحصیل از دانشگاه های برتر کشور تلاش میکنند.

رشته هوشبری دانشگاه ازاد بدون کنکور 1400

دانشگاه ازاد در بسیاری از رشته های دانشگاهی اقدام به پذیرش بدون کنکور مینماید.

از این جهت همواره این سؤال از ذهنشان می گذرد که آیا امکان تحصیل رشته هوشبری بدون کنکور را در ایران دارم؟ در این صورت شرایط رشته هوشبری بدون کنکور چیست؟ اصلاً شهریه رشته هوشبری بدون کنکور در هر کدام دانشگاه های پذیرنده چقدر است؟ رشته هوشبری صنایع بدون آزمون در هر ترم تحصیلی دانشگاه های پذیرنده چقدر است؟

رشته هوشبری از جمله رشته های پرتقاضا و البته پر هزینه دانشگاه آزاد است. بسیاری از داوطلبان تمایل تحصیل بدون کنکور در این رشته را دارند. برای اطلاع از دانشگاه محل پذیرش بدون کنکور رشته هوشبری با شماره های ذکر شده تماس گرفته و راهنمایی لازم را دریافت کنید.


بازار کار رشته هوشبری 


بیشتر داوطلبانی که با مشاوران ما در ارتباط هستند، درباره بازارکار رشته ها از ما سوال می پرسند. همان بازارطور که میدانید هوشبرها کارهای مربوط به اتاق عمل را انجام می دهند. هر بیمارستانی به تعدادی فارغ التحصیل هوشبری نیاز دارد اما این تعداد کمتر از تعداد فارغ التحصیلان پرستاری است. این دانشجویان از ترم آخر خود می توانند در بیمارستان ها یا برخی کلینیک ها مشغول به کار شوند. این رشته نسبت به رشته پرستاری دارای شیفت شب سبک تری است. با افزایش بیمارستان ها و عمل های جراحی آینده روشنی را برای فارغ التحصیلان این رشته می بینیم.

 یک متخصص و کارشناس بیهوشی می تواند در بیمارستان ها ، مراکز جراحی و کلینیک های بزرگ استخدام شده و مشغول به کار شود. با توجه به این مسئله که در کشور ما میزان عمل ها ، تصادفات و مصدومیت ها بالاست به همین خاطر وجود کارشناس و متخصص بیهوشی در بیمارستان الزامی است و این شغل دائمی بوده و از آن جهت که علم پزشکی در حال پیشرفت است ، تجهیزات بیهوشی جدیدی نیز وارد بازار می شوند که ایمنی عمل را بالا می برند. همچنین متخصصان بیهوشی می توانند کلینیک های درد را تاسیس نموده و مشغول به کار شوند. به طور کلی محدوده فعالیت متخصصان بیهوشی در اتاق عمل و در بخش هوشبری آن می باشد ، ساعت کاری این رشته کاملا مشخص نمی باشد و در هر زمانی در صورت لزوم کارشناس هوشبری بایستی در اتاق عمل حاضر شود.

حیط کار هوشبران در واقع همان اتاق عمل است که در آن کار می کنند زیرا هوشبران به عنوان دستیار متخصص بیهوشی در بخش هوشبری اتاق عمل مشغول کار هستند. ساعت کار مشخصی ندارند و در صورت لزوم در زمانی که لازم باشد باید در اتاق عمل حاضر شوند. محیط کار هوشبران باید ساکت باشد و آنها کار خود را در سکوت انجام دهند. هم چنین باید با پزشکان در ارتباط باشند.

محیط کار کارشناس بیهوشی نسبت به رشته اتاق عمل که بر سر عمل حاضر میشوند ، محیط تمیز تری میباشد ولی در حین کار احتمال پاشیدن خون ، ترشحات و سایر موارد موجود در حین عمل میباشد که باید توجه داشت در صورت آلوده شدن میز کار ، دستگاه بیهوشی ، مانیتور ها یا هر قسمت دیگر سریعا نسبت به برطرف کردن آلودگی و ضد عفونی کردن محل عمل اقدام شود.

کارشناس بیهوشی با نحوه استفاده از دستگاه های مختلف مرتبط با بیهوشی از جمله دستگاه اندازه گیری گاز خون و … آشنا بوده و در طول عمل علائم حیاتی بیمار از جمله ضربان قلب، نوار قلب، فشار خون و تنفس را مرتبا کنترل می کند.. او همچنین توانایی به هوش آوردن بیمار پس از عمل و انجام مراقبت های ویژه از بیماران بدحال را دارد. لازم به ذکر است که در هر مرکز درمانی این کارشناسان حتما باید زیرنظر متخصص بیهوشی فعالیت کنند.



جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )


** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از انتخاب های ناآگاهانه گذشته **


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 2 و 3
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه