تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071613

banner

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی
سامانه صدای مشاور تحصیلی

بررسی رابطه بین تسهیم دانش و نوآوری در سازمان های خدمات مالی (مورد مطالعه بانک رفاه کارگران)


تاریخ :    ۱۳۹۴/۱۲/۲۴     بازدید :    ۹۵۵

بررسی رابطه بین تسهیم دانش و نوآوری در سازمان های خدمات مالی (مورد مطالعه بانک رفاه کارگران)

"سامانه صدای مشاور تحصیلی"

مشاوره دهنده تخصصی مدیریت

برای تماس با مشاورین ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره  9099071613  تماس بگیرید.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

بررسی رابطه بین تسهیم دانش و نوآوری در سازمان های خدمات مالی (مورد مطالعه بانک رفاه کارگران)

 

نویسندگان
1اکرم هادیزاده مقدم ؛ 2پروین محبی؛ 3بهروز قلیچ لی
1دانشیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی
2فارغ التحصیل از رشته مدیریت فناوری اطلاعات
3استادیارگروه مدیریت کار آفرینی دانشگاه شهید بهشتی
چکیده
هدف عمده مدیریت دانش و به دنبال آن تسهیم دانش، ایجاد و سازماندهی محیطی است که در آن افراد دانش خود را توسعه داده، با یکدیگر تبادل نموده، دانش دیگران را با دانش خود ترکیب کرده و سرانجام آن را به کار ببندند. نوآوری فرآیندی است که در آن دانش با هدف خلق دانش جدید کسب، تسهیم و تلفیق می گردد تا در محصولات و خدمات جدید به کارگرفته شود مطالعات مختلف نشان داده است که مفهوم نوآوری ارتباط نزدیکی با خلق و تسهیم دانش دارد. تسهیم دانش و گوناگون سازی آن برای ایجاد دانش جدید و نوآوری بسیار ضروری می باشد. هدف اصلی این مقاله نیز سنجش رابطه ی بین تسهیم دانش و نوآوری می باشد که از روش های تسهیم دانش بر اساس مدل دیکسون برای سنجش میزان تسهیم دانش همچنین از مدل ازریابی برتری کسب و کار به منظور اندازه گیری میزان نوآوری با استفاده از ابزار پرسشنامه در میان 96 نفر از کارکنان در بانک رفاه کارگران صورت پذیرفته است و در سطح اطمینان 95 درصد، نتایج نشان دهنده وجود رابطه معنی دار و مثبت میان تسهیم دانش و نوآوری می باشد. علاوه برآن، نتایج مشابه میان متغیرهای تسهیم دانش آشکار ، تسهیم دانش پنهان ، تسهیم دانش استراتژیک ، تسهیم دانش کارشناسی با نوآوری مشاهده شد. در انتها نیز محدودیتهای پژوهش و پیشنهادهای کاربردی ارائه شده است.

 

 


سوالات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید
 
نام *
 
ایمیل *
 
پیام شما *
سوال امنیتی جمع اعداد 9 و 3
 
   

سوالات کاربران
printerنسخه قابل چاپ
انتخاب رشته حضوری

نرخ مشاوره %30 ارزانتر از بقیه